Fikarådet

är de någon som ska fika imon eller kommer alla vara ute på vägarna??

Yamaha farfar skrev:

Lagom att avsluta kvällen med en fika om man varit ute o kört! sju-halv åtta nån gång kanske?

Yamaha farfar skrev:
Jag ska fika!!!! och kom nu inte och säg att ni andra inte ska fika pga. hojåkande..... :( jag är den enda i världen utan hoj just nu känns det som.. det suuuuuuuger......
JAG VILL MED ÅKA HOJ :mad:

Jag är inte alls frustrerad :rolleyes:

Kan meddela att det inte var varken cylindern eller kolven det va fel på... det var det ena famlagret som hade total kraschat... såg jätte skummt ut, alla kulorna satt huller om buller! som tur var så hade inga flisor åkt in i motorn :) Så nu har jag beställt ramlager, packboxar bromsskivor mm... så på lördag är hojen fit for fight igen....

Tror att det var detta som började redan förra året, jag var ute och körde med bla. Mookie och upptäckte efter ett tag att det lät som den skrapade lite.. om Mokie nu kommer ihåg detta (du stod och lyssnade på min hoj ett tag där när vi vilade) så det var väl där det började bli kasst, och så orkade det väl inte med mer nu så¨det kraschade totalt :(

JOJO- jag har skickat papprena till VV nu med! :banana

Kan tyvär inte komma o fika imorgon.Kommer eventuellt att fika nästa vecka om jag inte ska ner till skåne o köra in hojen efter däckbytet. :tuttar :banana

Exakt vad var det här fikat idag?? :confused: Jag hittade fan inte dit...

Jag hitta Coola Olans å kanske farfarns hoj mm men jag hittade inte det aktuella caféet.

Ja, ja, som jag sa är jag ju ändå ganska kass på att fika!

FÖRGÖRAREN

Förgöraren skrev:
Exakt vad var det här fikat idag?? :confused: Jag hittade fan inte dit...

Jag hitta Coola Olans å kanske farfarns hoj mm men jag hittade inte det aktuella caféet.

Ja, ja, som jag sa är jag ju ändå ganska kass på att fika!

FÖRGÖRAREN

Här

Jaha, vilka ska med och fika på Onsdag den 6/4 då??

1. Miss_Orchidee - såklart....
2.
3.
4.
5.
6.

Om ja får papperen från VV så kanske Jojoman och ja kan övningsköra till fikat om Jojo ska dit?????? :va

om jag hinner sluta i tid och göra allt man ska typ så kanske jag dyker upp... men jag känner ju mej så vi får se :3freak

gojje skrev:
om jag hinner sluta i tid och göra allt man ska typ så kanske jag dyker upp... men jag känner ju mej så vi får se :3freak

Ja det e änna dags nu... du har väl aldrig varit på nån fika eller? :7peta
Asså dom som kommer brukar vara där ett tag typ fram till nio eller så... Själv lyckas jag aldrig komma i tid... :)

Och jag kan inte komma :huvet ska spela curling med firman. ja ja de kanske blir skoj ta några koppar kaffe för mej med :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT