JONQAS
The one and only...
Jo herregud!!!
Men det brukar ju alltid bli sånna här sedvanliga listor så tänkte jag kunde göra en jag med...
Men det brukar ju alltid bli sånna här sedvanliga listor så tänkte jag kunde göra en jag med...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Coola Ola skrev:Får man inte komma om man inte skriver upp sig på listan?
Då vägrar jag skriva upp mig i protestZikoriath skrev:NEJ!!!!![]()
/Z
Egentligen är jag ganska rolig...
när man har kommit längst ner så kan man inte komma längresharpedge skrev:1. JONQAS
.........
13. Miss_Orchidee - Längst ner på botten av Fikaträsket
14. sharpedge - Ännu längre ner
JONQAS skrev:Jo herregud!!!
Men det brukar ju alltid bli sånna här sedvanliga listor så tänkte jag kunde göra en jag med...![]()
Jag tar med info om Garaget imorgon då det verkar vara dåligt med att träffa alla samtidigt.... Ni får papper och grejer imorgon!Yamaha farfar skrev:1. JONQAS
2. SWEDEPUCK
3. Angelica (Daniels brutta, kommer att servera oss )
4. Hultan (Måste bara peppa honom lite för han e såååå lat! )
5. Gottis (får väl göra det till en vana då)
6. Skrutten (fastnat i fikaträsket)
7. Cathy (om hon orkar)
8. Zikoriath (om tid finns, möjligtvis i sällskap med de övriga Backslicken, d.v.s:
9. Snigel
10. Majoren
11. Martin)
12. JoJo
13. Miss_Orchidee - Längst ner på botten av Fikaträsket
14. sharpedge - Ännu längre ner
15. Farfar
Miss_Orchidee skrev:Jag tar med info om Garaget imorgon då det verkar vara dåligt med att träffa alla samtidigt.... Ni får papper och grejer imorgon!![]()
Äsch vänta ni tills garaget står färdigt och ni har fått nycklar.... då ska ni med glödje få bjuda på kladdkakaGottis skrev:bra jobbat gummandå får vi nästan skrapa ihop till kladdkaka till dej ju
![]()
Miss_Orchidee skrev:Äsch vänta ni tills garaget står färdigt och ni har fått nycklar.... då ska ni med glödje få bjuda på kladdkaka![]()
Joshi skrev:Tack för den trevliga fikan! Var riktigt bra ställe faktiskt. Verkar som dom hade mycket grejer att äta också,tror nog nästan allt på menyn beställdes hehe![]()
Lite lätt att missa skylten på utsidan bara. Neonet från biopalatset bländer så förbannat.![]()
Roligt att träffa en del av er även om man inte han snacka så mycket med alla.Men det lär det nog bli tid för!![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |