Fikarådet

Mookie skrev:
Visst ska vi fika! :tummenupp

Var? Jag har kontoret alldeles vid domkyrkan, så det verkar ju nära de platser som använts hittils. Nu när telefoneländet faktiskt är lite tystare an vanligt kanske man skulle försöka komma loss lite tidigare på eftermiddagen....

Om inte annat är jag fortfarande skyldig skrutten en kaffe!

t-rex skrev:
Var? Jag har kontoret alldeles vid domkyrkan, så det verkar ju nära de platser som använts hittils. Nu när telefoneländet faktiskt är lite tystare an vanligt kanske man skulle försöka komma loss lite tidigare på eftermiddagen....

Om inte annat är jag fortfarande skyldig skrutten en kaffe!

tror det är det nya fiket som öppnat i samma lokaler som Calhante.

Rasorblade skrev:
tror det är det nya fiket som öppnat i samma lokaler som Calhante.

Vi kommer oxå..... Men vet inte riktigt om vi vill gå till stallgården (gamla calante) igen... lite sittplatser och dyr "mat" !
Skulle vilja kunna äte det klassiska.. pasta,smörgås,paj, goda kakor..

Det finns ju ett på vad-fan-heter-gatan (samma gata som domkyrkan)..... som heter Kosmos där e det stort och dom har allt.. tror jag! ??

vad tycker ni?

Jag skulle ju kunna tänka mig att ställa bilen för dagen och kanske ta ett glas gott rödtjut eller nåt.. Har dom rättigheter på Kosmos?

Har jobbat dygnet runt i ett par dagar och tycker att jag kan gå in i trams nu.. :)

Skrutten skrev:
Jag skulle ju kunna tänka mig att ställa bilen för dagen och kanske ta ett glas gott rödtjut eller nåt.. Har dom rättigheter på Kosmos?

Har jobbat dygnet runt i ett par dagar och tycker att jag kan gå in i trams nu.. :)

Kosmos är rätt mycket av fritidsgård och jag *tror* att det inte serveras nån sprit där.

Vallgatan har alkohol har jag för mig.

Skrutten skrev:

Eftersom jag inte jobbar mer nu förens den 9:e Jan :yoparty kanske man skulle fira med en kopp eller två..

Jag ska fixa ett ärende på väg ner till stan så jag blir kanske lite sen.

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back