Fikarådet

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
sharpedge skrev:
Kul att du nämnde sängen utav alla tunga möbler :hihi :rodnar

Är jag ledig så kan jag säkert hjälpa till, frågan är bara var du bor nu så man vet vart man ska isf?
Självklart är både Skrutten och sharpege välkommna att hjälpa till! målas ska det göras imorgon så om skrutten inte har npgot annat för sig så får hon gärna komma förbi med RoLLER(n) i högsta hugg :hihi
 

JONQAS

The one and only...
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Majorna / Göteborg
Hoj
Silver R1-04 & Svart-lila R6 -04
Miss_Orchidee skrev:
Självklart är både Skrutten och sharpege välkommna att hjälpa till! målas ska det göras imorgon så om skrutten inte har npgot annat för sig så får hon gärna komma förbi med RoLLER(n) i högsta hugg :hihi


Du fick lägenheten? Vad kul för dig! :)
Var bor du nu då? På Hisingen nära Skrutten eller vad?
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
JONQAS skrev:
Du fick lägenheten? Vad kul för dig! :)
Var bor du nu då? På Hisingen nära Skrutten eller vad?
japp, jag fick den, får nycklarna imorgon kl 12 och sen ska jag iväg till färghandeln och tjacka grå och nougat färg..... så jävla bra kommer det att bli!!!!!!!

Har gjort av med massa pengar idag.. fast inte så mycket som jag trott iof.... jag kom ganska billigt undan!

Men så fastnade jag ju i "garage" hörnan inne på Ullared.... och kom ut med svarta/låa/gröna och röda bultband i 3 olika längder... 5-56, sämskinn, mattsvart-spraylack, svart värmeressistent spraylack, autosol, en tratt... och förlängnins kablar...

så nu har jag nästan allt jag behöver för ett garage.... har dessvärre inget garage bara.....
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Det är bara i Gbg:s forumet en tråd om fika kan spammas isönder på detta viset... :lol

Nåja, nu är jag liiiite tidigt ute men jag undrar om ni fikelifikar varje onsdag eller om det är Långis som är ordförande i fikagruppen och därmed sammankallande? Jag skall till Götet TISDAGEN den 11:e och stannar till den 12:e och det hade varit trevligt med en SH fika på tisdagkvällen. Är onsdagar heliga eller är det flexibelt?
Bara undrar...?
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Maverick_ou812 skrev:
Det är bara i Gbg:s forumet en tråd om fika kan spammas isönder på detta viset... :lol

Nåja, nu är jag liiiite tidigt ute men jag undrar om ni fikelifikar varje onsdag eller om det är Långis som är ordförande i fikagruppen och därmed sammankallande? Jag skall till Götet TISDAGEN den 11:e och stannar till den 12:e och det hade varit trevligt med en SH fika på tisdagkvällen. Är onsdagar heliga eller är det flexibelt?
Bara undrar...?
den tisdagkvällen kan vi fika hemma hos mig då"???

:banana

Som en liten "förinflyttningsfest" eller nått.... eller vill ni hellre gå ut nånstans??
 

JONQAS

The one and only...
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Majorna / Göteborg
Hoj
Silver R1-04 & Svart-lila R6 -04
Miss_Orchidee skrev:
den tisdagkvällen kan vi fika hemma hos mig då"???

:banana

Som en liten "förinflyttningsfest" eller nått.... eller vill ni hellre gå ut nånstans??


Jag kan komma å hälsa på! Bjud in mig på en fika då, så jag får se lägenheten! :)
 

Skrutten

Sporthojsnörd
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
Muggen skrev:
..vänta tills söndag då är jag bakis! Har visst en skuld att ta hand om.. :rolleyes:


Skulle jag släppa lös dig i mitt hem med spackel och målarfärg när du är bakis??? Tänk om, tänk rätt!!!!

Ska nog kunna sätta dig i arbete vännen.. :hihi Beroende på bakis-graden så får jag fundera på hammaren eller vinkelslipen... :rolleyes:
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Miss_Orchidee skrev:
den ligger ute på Hisingen!!! :hoppa

du är också välkommen att fika om du vill ;)
Hisingen.

Jag bor på Pangea. Den är i storleksordningen nästan lika stor.

Tack för inbjudan.

Tydlighetsgörande: VAR på Hisingen?! :va
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
hållundan är sur... :pannkyss

1. Landmassa
Geologi: Pangea, Allt land, tänkt superkontinent dit hela jordens landmassa kan ha varit koncentrerad under förhistorisk tid. Kontinentalplattorna driver ihop så att de formar en enda stor "superkontinent". Detta skedde under Perioden Perm under Eran Paleozoicum

Hisingen... hmmmm... bara nästan...
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Maverick_ou812 skrev:
hållundan är sur... :pannkyss

1. Landmassa
Geologi: Pangea, Allt land, tänkt superkontinent dit hela jordens landmassa kan ha varit koncentrerad under förhistorisk tid. Kontinentalplattorna driver ihop så att de formar en enda stor "superkontinent". Detta skedde under Perioden Perm under Eran Paleozoicum

Hisingen... hmmmm... bara nästan...
Ja, nästan. :)
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top