Bara om du tar bort den avskyvärda flaggan i din avatar...RWD skrev:Onsdag kl. 12 funkar t.o.m för mig som bommar alla fikorna (?) pga mina arbetstider

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bara om du tar bort den avskyvärda flaggan i din avatar...RWD skrev:Onsdag kl. 12 funkar t.o.m för mig som bommar alla fikorna (?) pga mina arbetstider
Hultan skrev:Bara om du tar bort den avskyvärda flaggan i din avatar...
![]()
FyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyRWD skrev:Ja jag vet att den är lite otydlig....ska fixa en större
![]()
chrilla skrev:men du tycker ju att indisk mat är gott...![]()
klart du ska med och fika lilla gosse.....sista gången vi ses innan resan juhållundan skrev:Hör och häpna!!! Hållundan kanske ansluter till onsdagens fika.
Med betoning på KANSKE![]()
ja det var väl där vi träffades första gången va?? vilket sammanträffande duMark skrev:Chattan är väl ett utmärkt ställe att skaffa nya bekanta på!![]()
Ja precis. Visste inte att det var ok för personalen att vara berusad på arbetstid baraMiss_Orchidee skrev:ja det var väl där vi träffades första gången va?? vilket sammanträffande du![]()
Cathy skrev:Är det så att några pratar om kvällsfika och andra om lunch??
Kanske dax för listor igen.........![]()
Långa farbron skrev:You can do it... Cathy
Dont be afraid give us listor!![]()
Långa farbron skrev:You can do it... Cathy
Dont be afraid give us listor!![]()
Mark skrev:Ja precis. Visste inte att det var ok för personalen att vara berusad på arbetstid bara![]()
Ni jobbar väl på provis (provision). Man brukar inte prata så högt om sin lön vet du välMiss_Orchidee skrev:Jobbade vi?? och i så fall.... fick vi bra betalt??![]()
![]()
Mark skrev:Ni jobbar väl på provis (provision). Man brukar inte prata så högt om sin lön vet du väl![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |