Fikarådet

Ajajaj... Nu var fikatråden på väg att hamna på sidan två igen...:huvet

Dags för en torsdagsfika, eller varför inte en öldrickarfika. (Kan ju inte kalla det after work när man har SEMESTER!!!! :D

Vad säger ni? Är det någon kvar i stan som är på? Förslag på tid och plats mottages.

Öldrickafika

Ajajaj... Nu var fikatråden på väg att hamna på sidan två igen...:huvet

Dags för en torsdagsfika, eller varför inte en öldrickarfika. (Kan ju inte kalla det after work när man har SEMESTER!!!! :D

Vad säger ni? Är det någon kvar i stan som är på? Förslag på tid och plats mottages.
Det låter najs. Imorgon kl 20 kanske?

Måste eventuellt ett ärende till Landvetter under kvällen, men om tiden stämmer kan jag absolut tänka mig fika och/eller öl.

om jag inte jobbar är jag sugen på en öl eller så. (är nog faktiskt mer sugen om jag jobbar, men det är olämpligt)

Ingen märker något:tummenupp

påminner om när vi skulle ha firmafest och jag smet iväg för att dricka pilsner med kollegorna mitt på ljusa dagen, efter en timme och 5 öl ringde chefen och undrade var i helsike jag tagit vägen :D
5 minuter senare sitter man i kundmottagningen och lämnar ut bilar samt tar emot bokningar utav kunder :hihi

påminner om när vi skulle ha firmafest och jag smet iväg för att dricka pilsner med kollegorna mitt på ljusa dagen, efter en timme och 5 öl ringde chefen och undrade var i helsike jag tagit vägen :D
5 minuter senare sitter man i kundmottagningen och lämnar ut bilar samt tar emot bokningar utav kunder :hihi

proffsigt :gnissla

man blir ju glad och trevlig iallafall:)

edit: Jag kan tänka mig en (flera) öl tror jag. Vart brukar ni fika/supa?

Flygarns haga hade billig öl förr när vi fika där. Osäker på hur det är nu för tiden dock. :)

Flygarns haga hade billig öl förr när vi fika där. Osäker på hur det är nu för tiden dock. :)

Har inte heller någon koll på hur Flygarns är nu mera. Är det trist att gå till EP som vanligt eller? Kanske inte jättebillig öl men bra sitta-ute-möjlighet.

Har inte heller någon koll på hur Flygarns är nu mera. Är det trist att gå till EP som vanligt eller? Kanske inte jättebillig öl men bra sitta-ute-möjlighet.

Nej då, EP fungerar fint för min del också. Det är ju sällskapet man är ute efter ;)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman