Fikarådet

Missar tyvärr torsdagsfikat framöver pga träning. Dock behövs ju sötsaker för att kroppen ska må bra så vill ni fika nån annan dag så hänger jag gärna på!

Har ingen bil så jag orkar inte ta mig så långt. Blir det ingen vanlig fika i stan?

Missar tyvärr torsdagsfikat framöver pga träning. Dock behövs ju sötsaker för att kroppen ska må bra så vill ni fika nån annan dag så hänger jag gärna på!

Du prioriterar fel :5sure

Last edited:
Har ingen bil så jag orkar inte ta mig så långt. Blir det ingen vanlig fika i stan?

Jag har visserligen bil, men orkar/hinner nog inte ner till Kungsbacka. Kan också tänka mig vanlig fika i stan. :)

Där rök min benhårda image jag så omsorgsfullt byggt upp! Det var lixom inte meningen att du skulle se :rodnar

:hihi Läge för förklädnad nästa gång kanske. :tomten

Last edited:
Vanlig fika i stan @ Flygarns 1900 på Torsdag då eller?

1. Paser
2. Jessan
3. Pacman
4.
5.

Ja, det känns ju helt klart så just nu men när jag står på Vasaloppetsstarten så är jag nog nöjd med valet. Kanske skippar nån träning så jag får komma o fika lite med er :tummenupp
herregud, vilken hurtig människa du är.... akta dig så dme inte utesluter dig från sina öl/fika kvällar och hojkörandet. Livsstilarna går inte riktigt ihop ;)

Synd att semestern är slut och vädret börjar bli som vanligt, annars kunde vi mötas halvvägs :)
Ja men nån helg när det är fint väder så är det ju inte omöjligt :)

Förresten, information om inflyttningsfest kommer senare också, då hoppas jag att många orkar pallra sig upp :) Det hade vart jätte trevligt :hoppa

Last edited:
Vanlig fika i stan @ Flygarns 1900 på Torsdag

1. Paser
2. Jessan
3. Pacman
4. Styret
5.

Okej, eftersom intresset för mina bullar verkar ganska dåligt får jag väl tröstäta upp alla själv... Kanske ska göra er sällskap i GBG istället?:va

Men Hulster, du får ändå pallra dig hit snart!!

Vanlig fika i stan @ Flygarns 1900 på Torsdag

1. Paser
2. Jessan
3. Pacman
4. Styret
5. 1_9_7_5 (kommer efter jobbet, där 19:45)

Ja, det känns ju helt klart så just nu men när jag står på Vasaloppetsstarten så är jag nog nöjd med valet. Kanske skippar nån träning så jag får komma o fika lite med er :tummenupp

Såpass....jo vasaloppet är trevligt om vädret är med en. Annars kan det bli riktigt segt. Och då är det ju dumt att vara ångerfull redan i starten.:hihi

Men säg mig....varför ska du träna på just Torsdag? Är resten av veckan fullbokad?

herregud, vilken hurtig människa du är.... akta dig så dme inte utesluter dig från sina öl/fika kvällar och hojkörandet. Livsstilarna går inte riktigt ihop ;)

Tack vare träningen, kära du, så kan man svinga en bägare eller två och behålla sitt ungdomliga yttre...:)

Last edited:
Såpass....jo vasaloppet är trevligt om vädret är med en. Annars kan det bli riktigt segt. Och då är det ju dumt att vara ångerfull redan i starten.:hihi

Men säg mig....varför ska du träna på just Torsdag? Är resten av veckan fullbokad?

Tack vare träningen, kära du, så kan man svinga en bägare eller två och behålla sitt ungdomliga yttre...:)

Ja de senaste 2 åren har vädret inte varit på vasaloppsåkarnas sida... plusgrader o regn är ju inge vidare.

Jag har börjat träna med Skidklubben IK Stern och dom tränar tis tors och lörd. Eftersom det är betydligt roligare att träna med det gänget så väljer jag bort fikat istället för att köra träning själv. Kanske vore onsdagsfika något? Lill-lördag passar det ju bra med öl! :D

Vågar man ta hojen in till fikan idag tro? Enligt SMHI skulle de regnat hela dagen men inte sett mkt av det här. :)
Regnar det i stan?

aja, det var lika bra att det inte blev något här, för mitt och Sandys bakande slutade illa. Så nu har jag typ tjugo cholkadbollar, utan kakao, med smak av kaffe och smör i kylen!:gnissla Bortskänkes till frivillig!:)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT