Fikarådet

Bilder...

Här e nåra bilder från fikat igår...Ha en skön fredagskväll allihop...:tummenupp
 

Bifogat

  • fikabild.jpg
    fikabild.jpg
    179.6 KB · Visningar: 74
  • fikabild 2.jpg
    fikabild 2.jpg
    208.9 KB · Visningar: 82
  • fikabild 3.jpg
    fikabild 3.jpg
    183.8 KB · Visningar: 88
  • Bauen 2.jpg
    Bauen 2.jpg
    199.8 KB · Visningar: 75
  • IMG_1076.jpg
    IMG_1076.jpg
    218.8 KB · Visningar: 96
Vi var ju så otroligt häftiga förra veckan och till och med bytte fikaställe!!! :eek:
Så den här veckan tycker jag vi modifiera om hela alltet :D

Torsdag 24 juli
Liseberg med tillhörande karusellåkning och öldrickning!
Träffas 19.00 inne på Liseberg vid Tyrolens Terass!
(Karta finns på www.liseberg.se om nån inte vet var de e..)

1. Sienna (sticker nog dit tidigare iofs :))
2. Ev Styret (beror på väder :))
3.
4.
5.
6.
7.
8.
 
1. Sienna (sticker nog dit tidigare iofs )
2. Ev Styret (beror på väder )
3. Kolle ( Om jag inte svinar på gotland redan då ) Drar nog med mer folk åså
4.
5.
6.
7.
8.
 
Torsdag 1900 @ Liseberg (Tyrolens Terass)

1. Sienna (sticker nog dit tidigare iofs )
2. Styret (beror på väder )
3. Kolle ( Om jag inte svinar på gotland redan då ) Drar nog med mer folk åså
4.
5.
6.
7.
8.

Ser ju ut att bli bra väder så jag kommer. :)
 
Last edited:
Torsdag 1900 @ Liseberg (Tyrolens Terass)

1. Sienna (sticker nog dit tidigare iofs )
2. Styret (beror på väder )
3. Kolle ( Om jag inte svinar på gotland redan då ) Drar nog med mer folk åså
4.
5.
6.
7.
8.

Ser ju ut att bli bra väder så jag kommer. :)

Torsdag 1900 @ Liseberg (Tyrolens Terass)

1. Sienna (sticker nog dit tidigare iofs )
2. Styret (beror på väder )
3. Kolle ( Om jag inte svinar på gotland redan då ) Drar nog med mer folk åså
4.
5.
6.
71. Rasorblade (kanske)
8.
 
Torsdag 1900 @ Liseberg (Tyrolens Terass)

1. Sienna (sticker nog dit tidigare iofs )
2. Styret (beror på väder )
3. Kolle ( Om jag inte svinar på gotland redan då ) Drar nog med mer folk åså
4. wolf_1 (Om jag är hel i kropp och knopp)
5.
6.
71. Rasorblade (kanske)
8.
 
Torsdag 1900 @ Liseberg (Tyrolens Terass)

1. Sienna (sticker nog dit tidigare iofs )
2. Styret (beror på väder )
3. Kolle ( Om jag inte svinar på gotland redan då ) Drar nog med mer folk åså
4. wolf_1 (Om jag är hel i kropp och knopp)
5.
6.
70.Gottis & Malin
71. Rasorblade (kanske)
8
 
Länge sen jag var med på en fika nu och jag är ölsugen :)

Fika imorn, vem är är sugen och när, var, hur?

1. Paser
2. Jessan
3.
4.
5.
Sex.
...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top