Fika utan sex...

måste efter att jag talat med polaren om att gå ut och Fika som alla tjejer föreslår som han snackat med på nätet/nätdejtsiter konstatera att de betyder inte alls "ligga" eller ens i närheten av de... Fika är en sån "cockblock" term, går man och fikar med en tjej så kan man kallt räkna med att de blir inget "ligga". I alla fall så många som han varit ute och "fikat" med...

Antingen de eller så har han inte de dom letar efter även om dom sett han på bild innan... :D

Last edited:
Men alltså, dom där karlarna e ju lite tröga...

Så du lär ta dom i hand å släpa med dom å visa hur man gör, för alla vet kanske inte hur det går till att ligga?

Så kunde man ju gjort, om inte jag varit lika trög jag! :gnissla

Bra tråd med potential att bli skönt surrig!
Men jag blev helt paralyserad av att läsa lite i länken som det länkades till i första inlägget. Jösses! Vad är det för forum? Är det en motsvarighet till Sporthoj, fast för hästtjejer och med fördel fnissmödishästtjejer eller?

Bra tråd med potential att bli skönt surrig!
Men jag blev helt paralyserad av att läsa lite i länken som det länkades till i första inlägget. Jösses! Vad är det för forum? Är det en motsvarighet till Sporthoj, fast för hästtjejer och med fördel fnissmödishästtjejer eller?

Haha, japp! Och det där var seniordelen, inte fjortisdelen. :D

Ordet "Fika", betyder ordagrannt "Knulla" på italienska... Kan finnas ett samband där kanske...:tuttar

Tja om de ska vara jämställt så ska de... ;)
Antar de handlar om vem som är mest sugen som bjussar...

Vilken jävla tråd:D:D:D

Skit i bakverken! Vill TS ligga så speak out! SH-kollektivet brukar ju inte ha subtilitet som sina främsta svaghetssynd......

Tycker tråden på hästforumet och den här är lika förvirrande. Klart man kan ta en fika utan sex eller har jag missförstått något här?

Jag sitter här framför datorn och fikar alldeles själv just nu. :brynad

I de kretsar jag rör mig är det inte samma sak.

Det har ivf aldrig hänt mig. Men det kan ju iofs bero på att jag luktar rätt fränt.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra