Fika onsdag 17mars 19:30 ?

Kul att ni kom till mitt jobb , man tackar :kocko där stog jag med 64 koppar kaffe i kylan så svek ni :huvet Det va bara champen som hälsade på HEJA CHAMPEN :yoparty skämt å gaj hur hade ni det ? Dök tjejen Riverraven upp :confused: , jag menar en tjej som kör gixxer är ju helt och hållet perfekt.
Nu ska jag göra rent min stora navel så bye bye .

Fika ikväll....

Tack för omtanken :) *** vet jag vart det ligger och jag har lite att fixa med innan, så jag dyker upp där..... Så ser ni en lite förvirrad tjej :confused: dyka in på stället vid 19:30 tiden så är det förmodligen jag..... Jag utgår ifrån att ni syns och hörs på stället.... ett gäng killar sådär *skrattar lite* :hihi

Synes, RR

RiverRaven skrev:
Tack för omtanken :) *** vet jag vart det ligger och jag har lite att fixa med innan, så jag dyker upp där..... Så ser ni en lite förvirrad tjej :confused: dyka in på stället vid 19:30 tiden så är det förmodligen jag..... Jag utgår ifrån att ni syns och hörs på stället.... ett gäng killar sådär *skrattar lite* :hihi

Synes, RR

Jah det är alltså inte Onsdag än :confused: jag vet inte jag är ju en pojkspoling :näsblod

Dags att dricka vatten på vardagar, hmmm det ÄR Onsdag idag alltså.
Hoppas ni har kul , nu ska jag gå och nyktra till. :brinnerup

Last edited:
Fika ikväll....

Hej igen :hej
Kommer att släpa med mig en eventuell medlem till.... :cool: Min kära sambo vaknade till när jag började prata om medlemskap i Lakritsremsan, så han tänkte att det kunde vara läge att hänga med i kväll också. Ju fler desto mer kul, eller hur? :)

Vi ses 19:30!

RR

PS. Gixxern jag kör är han huvudägare på, jag har obegränsad nyttjande rätt på den tills att jag har råd med en egen efter att jag slutat plugget.... LÄNGTAR!!! :squid

Pejo skrev:
Men... visserligen är den en 250, men dock Suzuki, då är den väl inte 'skrot' ? :rofl

Hörru du, du vet nog vad jag menar lustigkurre :arsele . Skilnad på skrot och skrot. Onödigt vetande, skrot priset på INKONEL är 43 kr/kg.

nix fika..

Jag kommer ej o fikar..
Ska meka lite med brutarden, skruva dit ny handtagsklove (heter tydligen så..)
Osså byta hjul dårå..

Sen kan man ju kööööra :banana

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back