Fighting-spel till X-box

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Jag har DOA 3 till X-Box men funderar på att köpa ännu ett fighting-spel. Har funderat på att vänta på Ninja Gaiden, men är rädd för att jag ska tycka kameraläget kommer förstöra hela spelet.

Funderar nu på att köpa Mortal Kombat - Deadly Alliance. Någon som har lirat och vad tycker ni i såfall om detta spel jämfört med DOA3?

abstruse skrev:
Jag har DOA 3 till X-Box men funderar på att köpa ännu ett fighting-spel. Har funderat på att vänta på Ninja Gaiden, men är rädd för att jag ska tycka kameraläget kommer förstöra hela spelet.

Funderar nu på att köpa Mortal Kombat - Deadly Alliance. Någon som har lirat och vad tycker ni i såfall om detta spel jämfört med DOA3?
Du är våldsam, man ska inte slåss!! :ajjabajja

Ta en titt på Soul Caliber II. Det är ett av de bästa fightingspel som någonsin gjorts. Grymt snygg grafik och helt underbart. Soul Calibur spöar DoA3 med hästlängder. Kolla in de tester av spelet som finns lite överallt på nätet. De flesta har gett spelet i princip högsta betyg.

Mortal Kombat - Deadly Alliance är väldigt mycket svårare än DOA3,
du måste sätta dig och plugga alla move;sen, fatalitys osv..
så är det inte lika dynamiskt o snyggt. Soul Calibur är helt okay, inte bättre än DOA3, men samma TeamNinja feal.

Ninja Gaiden är helt okay!, dock så är bossarna, ungefär som bossarna i DOA3, ganska så svåra, men det är snyggt, och man har skön koll på gubben. Dock inte lika snyggt som Prince of Persia, som är snyggast just nu, enligt min mening iaf..

Soul Calibur II kommer ju snart. Det ska vara megasuperfett

oops.. jag tänkkte nog på någe annat.. eller bara JÄÄÄÄVLIGT SENT UTE!!! shit

Soul Calibur II klart bättre än Mortal Combat DA.
Ninja Gaiden är en utmaning och helt ok, värt att vänta på.
Men DOA kommer ju snart med en uppföljare så om du inte har bråttom kan ju det va ett alternativ.

Doa suger stenhårt enligt mig och likaså mortal kombat. Ninja gaiden va ganska kul men kameran blev man heltokig på.

Ska man ha rock ´n Roll å fightas järnet med en öl vid sidan om så finns det än så länge inget som knäcker Soul Calibur II enligt min mening.
Doa3 är lite mer strategi å kan lätt bli tråkigt om det är 2 rutinerade spelare..
Mortal combat spelet ska man nog vara trogen fan till dom gamla M.Combat-spelen för att uppskatta , för jag tyckte det var svintråkigt.

Tao Feng finns det ju också , men jag tyckte det var kass spelkänsla idet.
Skulle jag köpa 1 spel till xbox så skulle det utan tvekan bli Soul Calibur II.

Dufva skrev:
Doa suger stenhårt enligt mig och likaså mortal kombat. Ninja gaiden va ganska kul men kameran blev man heltokig på.
så jävla dåligt e det väl inte. jag DOA3 gillar jag

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...