Fighterobjekt

fahrenheit skrev:
2407534 Synd som faen att det är RamAir på den! Den enda som är snygg med det är Aprilia touno

Du menar att det är hål i ramen? Det borde gå att fixa till snygga trattar eller liknande som inte syns så mycket. Man kanske får pruta lite på effekttillskottet men luffarturbo funkar väl ändå bara en bit över 200 och där är jag inte så ofta :)

pyro skrev:
2407568 Vad tycker ni den e värd? E lite sugen

Jag håller med, den där blir grym som fighter! Det är ju läge att få den till bra pris. Dock är det ju viktigt att kolla den noga innan så att den inte är mer skadad än vad den ser ut att vara.

Last edited:
kunde inte låta bli att lägga märke till tråden.

den går --- fint fortfarande, å är fullt körbar inga skavanker på den på så vis, de enda man "bör byta" är broms handtaget, köpa ny kåpram fram å sen ett par kraschkåpor å lacka så har man en fin hoj igen.
Om jag inte får hyffsat "bra" för den så kommer jag själv bygga om den under vintern till något roligt, ev M1 ala Rossi replika /banhoj eller stunt/fighter.

MVH Fredrik

Spoox skrev:
2408942 kunde inte låta bli att lägga märke till tråden.

den går --- fint fortfarande, å är fullt körbar inga skavanker på den på så vis, de enda man "bör byta" är broms handtaget, köpa ny kåpram fram å sen ett par kraschkåpor å lacka så har man en fin hoj igen.
Om jag inte får hyffsat "bra" för den så kommer jag själv bygga om den under vintern till något roligt, ev M1 ala Rossi replika /banhoj eller stunt/fighter.

MVH Fredrik

Du vill inte ge någon fingervisning om hur mycket du vill ha för den?

DR-Zätare skrev:
2408984 Du vill inte ge någon fingervisning om hur mycket du vill ha för den?
jag hade från börjat tänkt att 70 var de minsta jag skulle släppa den för.
just nu har jag bud på 63.000 på den som högst.

63 låter skäligt. Synd att jag har hoj redan... Jag vill ju byta hoj hela tiden, den här hobbyn är ju hopplös!

DR-Zätare skrev:
2409008 63 låter skäligt. Synd att jag har hoj redan... Jag vill ju byta hoj hela tiden, den här hobbyn är ju hopplös!

ja den är verkligen dyr :P
Vad har du för någon? jag är intresserad av byte om du har en hoj att byta med.
samt vart bor du?
MVH Fredrik

Spoox skrev:
2409308 ja den är verkligen dyr :P
Vad har du för någon? jag är intresserad av byte om du har en hoj att byta med.
samt vart bor du?
MVH Fredrik

Jag har hojen som du ser i min avatar, en 954 -03 som är ombyggd till fighter så det gäller ju att du är intresserad av att köra fighter... Har inga originalkåpor till den. Jag bor i Solna.

Edit: Du kan väl PM:a om du är intresserad så kan vi diskutera mer.

Last edited:
*/ ?>
Back