Fighterkit till CBR PC 19

MRJaggu

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
HRC baby.
tjenare sattoch spånade igenom massa hojsajter på jagt efter fighterdelar till min CBR.
Hittade nått ganska intressant på AB-M.de. nånting om comfort kit, premium kit och så . så jag kollade på PDF filen som stog på sidan men där tar det stopp då min tyska e rätt bedrövlig. om det är nån som har lust å hjälpa mej tolka listan så vore jag evigt tacksam.

PS såg att det anordnades gruppköp från den sidan om det skulle visa sig att det finns grejer till min så e jag nog med :tummenupp DS

Nu är tyvär det gruppköpet redan avklarat och levererat.
Och alla eventuella nya gruppköp skall in i gruppköp-delen av forumet (lite andra regler än tidigare gällande gruppköp)
Tror inte att det är aktuellt med ett nytt sådant just nu.

Wiseguy skrev:
Nu är tyvär det gruppköpet redan avklarat och levererat.
Och alla eventuella nya gruppköp skall in i gruppköp-delen av forumet (lite andra regler än tidigare gällande gruppköp)
Tror inte att det är aktuellt med ett nytt sådant just nu.

Ok :( men funkade det bra? var det en seriös sida, snabbleverans utan krångel och så?

jag köpte mitt från www.lsl-motoradtechnik.de
stavningen av adressen var nog inte hundra nu men men...
Var en adapter såattsäga...funkar kalasos!!
Fick med stålomspunnen bromsslang modell längre också...
Komplett beskrivning hur man ska dra originalwires så de funkar, men funkar inte primus...

spana in min byggtråd, har skrivit vilka wirear jag använder mig av...

Superbee skrev:
jag köpte mitt från www.lsl-motoradtechnik.de
stavningen av adressen var nog inte hundra nu men men...
Var en adapter såattsäga...funkar kalasos!!
Fick med stålomspunnen bromsslang modell längre också...
Komplett beskrivning hur man ska dra originalwires så de funkar, men funkar inte primus...

spana in min byggtråd, har skrivit vilka wirear jag använder mig av...

Hehe nä länken va inte rättstavad :tungan men google e en bra grej så d löser sej nog. :hihi
Har kollat en hel del på ditt projekt och tycker det ser helrätt ut, kepp up the good work :tummenupp

MRJaggu skrev:
tjenare sattoch spånade igenom massa hojsajter på jagt efter fighterdelar till min CBR.
Hittade nått ganska intressant på AB-M.de. nånting om comfort kit, premium kit och så . så jag kollade på PDF filen som stog på sidan men där tar det stopp då min tyska e rätt bedrövlig. om det är nån som har lust å hjälpa mej tolka listan så vore jag evigt tacksam.

PS såg att det anordnades gruppköp från den sidan om det skulle visa sig att det finns grejer till min så e jag nog med :tummenupp DS

Här har du en svensk återförsäljare av ABM: http://www.blocket.se/vi/6886303.htm?ca=2_s

//Eric

Köpte mitt kit från ab-m, har bara monterat "kronan" plus styret och det gick bra, bävar för vajerdragningen :gnissla Leverans funkade prima för mig, fick grejerna på tre dagar.

Det kanske blir många pc19 fighters 2006 :yoparty

fan va kul med fler PC19 fighters :)

Det tyngsta är utan snack att flytta runt oljekylarn o få det bra om man frågar mig!

Wiredragning är inget o bäva för, nu har ju jag provat ut vilka wires som funkar åt er ;)

Original funkar att köra med efter en hel del lirkande och omdragning men det är inte bra! Ni kommer se att ni får en "knäckt vinkel" på höljet o har man osis så sticker ju gaswiren efter ett tag...Detta gäller främst gaswire, kopplingen är egentligen ingen fara bara man buntbandar fast skiten lite här o var, annars kommer den fastna i kåpstaget om man inte har hunnit/orkat fullborda fighterbygget :4skrika

angående killen som säljer ABM på blocket, så verkar han hyfsat seriös iaf, var i kontakt me honom innan jag köpte lslkitet, för att det var billigare me lsl :P
Men tror de e svårt o få nåt billigare kit till våra hojar än det där ABM, kolla upp att de är tüv godkänt bara, så bör de va lugnt.

cheers mates!

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey