Fighterkängor

bla

not dead yet
Gick med
19 Jun 2007
Hoj
xr600r söker fighter
Nån som har tips på snygga mc-kängor typ fighter, custom fast med bra skydd?
Gärna likt militärkängor :yoparty

Generellt sett finns det väl inga mc-stövlar som kvalar in som snygga och dom stunt/fighterskor jag sett ser förjävliga ut(icon+ngt annat märke)!

Skyddar antagligen inte lika bra heller och varför tumma på det?

Annars har jag hört att alla coola killar kör i skateskor alt flip flop och dom hårda i träskor...(obligatoriskt med linne och shorts till detta)

jo då, det finns ju låga mc dojor. sen hur mkt dom skyddar över foten e ju en annan historia. men snygga är dom

Det finns till minicrossarna som ser ut som låga crossskor det är väl dom snyggaste och lite skydd i alla fall.
Så kolla på en minimoto sida.

Tackar

Meningen är väl att dom skall se trevliga ut o funka att gå i fan kan tänka mig ett par harley boots om dom bara skyddar ok :)
Sen skall man vara riktigt cool skall man köra naken hehe men näe föredrar att ha riktiga grejor på mig, vilket inte betyder att jag inte föredrar snygga prylar.

Skall kolla in minimoto sidor men tror du dom är gjorda för att köra vanligt? vill gärna foten skall se någorlunda ut som innan även om jag vurpar :D

Själv har jag nött ut ett par stylmartinskor som är gjorda för minimoto. Riktigt bekävma skor med utbytbara skydd och ledade stålplattor innuti sulan som agerar klämskydd i sidled. Har varit riktigt nöjd med dom. Finns på www.maxat-racing.com

stylmartin%2044.jpg

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...