Fighterblade!

Boost skrev:
Tänkte bara tipsa om kopplingsvajer till din fighter-blade.
Jag har använt en vajer från Yamaha YZ426F på min blade. Bara att montera...

har redan monterat en från någon crossmodell! men tack för tipset :Bugar kanske någon annan som behöver veta framöver!

var ute å premiärkörde i dag å märkte att jag missat en rätt skojjig sak :huvet ingen laddlampa = ingen laddning! körde så länge batteriet räckte sen blev det stopp...... ca 30 min blev det men satan va skoj hojen blev som fighter!!!!! sataniskt roligt :yoparty

[edit:] ringde en polare som kör fireblade fighter oxå å hörde efter! han trodde det kunde bero på att batteriet var ur form! jaja ger det en laddning å provar igen!!!!

Last edited:
madmagnus skrev:
har redan monterat en från någon crossmodell! men tack för tipset :Bugar kanske någon annan som behöver veta framöver!
Man behöver inte byta vajjern...
Bara att dra den under ramen och upp under styret så har man massor av vajjer kvar :)

Zzorro skrev:
Man behöver inte byta vajjern...
Bara att dra den under ramen och upp under styret så har man massor av vajjer kvar :)

mitt styre är 80 cm brett och det högsta jag fick tag på! den böjda hylsan ställde till det för mig.... det sträckte när man svängde hur jag än drog den. men jag håller med, har man ett smalare styre så räcker den.... gjorde det på en polares blade iaf!

madmagnus skrev:
mitt styre är 80 cm brett och det högsta jag fick tag på! den böjda hylsan ställde till det för mig.... det sträckte när man svängde hur jag än drog den. men jag håller med, har man ett smalare styre så räcker den.... gjorde det på en polares blade iaf!
:rodnar oops tänkte inte på att det fanns andra styren än mitt :kocko

har nu äntligen fått mitt nya drivpaket monterat!!!! :banana beställde först ett 16/45 men bakdrevet var restat hos duells så efter 2 veckor tröttnade jag å lyckades skaka fram ett 44:s bakdrev hos en lokal mc handlare, som komiskt nog inte handlar med honda grejor :va tyvärr så blev inte skillnaden så stor som jag hade hoppats så jag beställde ett 15 kuggs framdrev från touring.se! då jävlar började det hända grejor :yoparty så numera är hojen bestyckad med 15/44 drevning och det känns jävligt bra! hoppas bara på finväder å lite ledigt från jobbet så man kan åka och träna lite wheelies :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT