madmagnus skrev:2609668vet inte riktigt vilket stuk det blir ännu.... men låg, framåtlutande och kort blir den iaf.
eventuellt blir det en custom framlykta, som den svarta R1:an i en annan tråd hade!
We're not worthy, we're not worthy!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
madmagnus skrev:2609668vet inte riktigt vilket stuk det blir ännu.... men låg, framåtlutande och kort blir den iaf.
eventuellt blir det en custom framlykta, som den svarta R1:an i en annan tråd hade!
komma bli asgrymmadmagnus skrev:2609668vet inte riktigt vilket stuk det blir ännu.... men låg, framåtlutande och kort blir den iaf.
eventuellt blir det en custom framlykta, som den svarta R1:an i en annan tråd hade!
madmagnus skrev:2589613jag tycker dom är för långa.
baken ska sluta strax efter bakaxeln för ett kort aggresivt utseende![]()
DR-Zätare skrev:2619326En tanke som slog mig är att om du ska satsa på en evil café racer så skulle det vara coolt med klassikt runt lyse fram, typ som Monster eller Ducati Sport Classics. Sedan bak från en Hayabusa eller TL-R, med deras cuts-lock får du ju en modern variant av den klassiska café-puckeln som de gamla hojarna brukar ha.
madmagnus skrev:2620974blir nog ingen klassisk caferacer, har som sagt funderat mer åt custom framlyse (se bilden nedan) pulverlackat svart!
har ju beställt pp-tuning clipon, dom har en lutning på 10 grader så jag tänkte vända dom uppåner och räta ut dom. då får jag mer ett riktigt lågt dragbarstyre.
som det ser ut nu så kommer bakdelen bli en kolfiberbak från ducati 999, eller kanske desmosedici baken.
OM jag får råd så kommer jag även byta tank till en kolfiber dito.... men det är ett riktigt stort frågetecken.
slutsummering: kort, låg, framåtlutande och uberbrutal![]()
madmagnus skrev:2620974blir nog ingen klassisk caferacer, har som sagt funderat mer åt custom framlyse (se bilden nedan) pulverlackat svart!
...
slutsummering: kort, låg, framåtlutande och uberbrutal![]()
madmagnus skrev:2620974blir nog ingen klassisk caferacer, har som sagt funderat mer åt custom framlyse (se bilden nedan) pulverlackat svart!
har ju beställt pp-tuning clipon, dom har en lutning på 10 grader så jag tänkte vända dom uppåner och räta ut dom. då får jag mer ett riktigt lågt dragbarstyre.
som det ser ut nu så kommer bakdelen bli en kolfiberbak från ducati 999, eller kanske desmosedici baken.
OM jag får råd så kommer jag även byta tank till en kolfiber dito.... men det är ett riktigt stort frågetecken.
slutsummering: kort, låg, framåtlutande och uberbrutal![]()
metkallica skrev:2621100Var kan man få tag på det lyset o vad kostar det?
#6 Limpan skrev:
metkallica skrev:2621100Var kan man få tag på det lyset o vad kostar det?
ozeo skrev:2621249såg en bild på en framtida harley i en tidning..nån studie..hade en typ av fyrkantig customlykta..finnsalltså inte men såg frän ut..
kanske göra ett eget lamphus som är lite kantigt?
3 eller 4 kanter med mjuka linjer![]()
långt överhäng som en gammal lyktkepa![]()
Alf skrev:2621230Mycket nice bygge!![]()
Bläddrat sönder förra nummret av bomber där din hoj e med.
Bladen gör sig mycket bra med lackad ram och sving!
madmagnus skrev:2621724
jag blir fan imponerad av din vilja att göra allting själv (bygga saker som inte finns) fortsätt med det, köpa i katalog kan alla göra.
madmagnus skrev:2631578nu börjar det rulla in delar igen! fick hem en bromspump i dag, blev en begagnad istället för en ny som det var tänkt men den här duger fint.
någon som vet om det går att ansluta en bromsljuskontakt till denna pumpen?
ser inte så ut nämligen. kanske finns att köpa en tillsats eller något?
madmagnus skrev:2631578nu börjar det rulla in delar igen! fick hem en bromspump i dag, blev en begagnad istället för en ny som det var tänkt men den här duger fint.
någon som vet om det går att ansluta en bromsljuskontakt till denna pumpen?
ser inte så ut nämligen. kanske finns att köpa en tillsats eller något?
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |