Fighter-läsning

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Hej,

Jag är en fullständig nybörjare inom SF-genren och undrar därför vart man kan förkovra sig ytterligare inom ämnet? Var förbi Presstopp i Umeå men de hade bara en tidning som behandlade ämnet och den var på tyska, ett språk inom vilket mina kunskaper är ytterst begränsade. Finns det några bra tidningar att få tag på inom rikets gränser? Finns det några bra ställen på nätet (förutom detta utmärkta forum naturligtvis)? Jag har kollat länkarna i stickyn som handlar om återförsäljare men jag tänkte snarast forum som liknar detta samt sidor med tips och liknande läsning.

//Eric

Finns det inte så mycket att läsa eller det bara ingen som orkar skriva? Vore väldigt tacksam om någon hade lust att dela med sig. Jag tackar för de länkar jag fick ovan, hittade dock inte tidningen på Presstop och de andra två länkarna handlade bara om Suzuki...

//Eric

DR-Zätare skrev:
Finns det inte så mycket att läsa eller det bara ingen som orkar skriva? Vore väldigt tacksam om någon hade lust att dela med sig. Jag tackar för de länkar jag fick ovan, hittade dock inte tidningen på Presstop och de andra två länkarna handlade bara om Suzuki...

//Eric

suzuki regerar :yoparty :tummenupp

Panos skrev:

Det var inget illa ment om märket som sådant, jag har själv haft två Suzuki och var nöjd med bägge, men jag är intresserad av andra märken också.

//Eric

DR-Zätare skrev:
Det var inget illa ment om märket som sådant, jag har själv haft två Suzuki och var nöjd med bägge, men jag är intresserad av andra märken också.

//Eric

jag vet att du inte menar nåt illa om suzuki :tummenupp ville bara säga att suzuki regerar :yoparty :hihi

Jag brukar köpa engelska streetfighters.
Det enda negativa med den tidningen är att det är ungefär som att köpa en porrtidning.
Inplastad och nakna tjejer på fram och bak-sidan.....Inget fel med det iofs.....Men det känns som att inhandla en porrblaska när man står där.

Jag köpte den idag (det var jag som hade letat dåligt sist jag var där) och jag håller med dig. Det är nästan som man är lite nervös att komma hem med den till sambon eller lämna den framme på jobbet när man har köpt den. Vill jag se nakna tjejer så köper jag en sådan tidning, när jag köper Streetfighter vill jag läsa och titta på hojar!

//Eric

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...