Fiddyträning!

T-Sp00N

Fuk dat lol
Gick med
26 Jul 2004
Ort
Gävle!
Hoj
-07 Ttiumph 675 & -01 F4i (crounch crounch)
här kan ni slänga upp lite fiddybilder!!
Börja med nåra från Evil_Henke
Fyll på bara!!
1:a pow pow wheelie genom pöl!
2:a One hand circle
 

Bifogat

  • henke.JPG
    henke.JPG
    75.5 KB · Visningar: 973
  • henke2.JPG
    henke2.JPG
    66.7 KB · Visningar: 856
Fyller väl på med lite bilder jag med..
 

Bifogat

  • HC.jpg
    HC.jpg
    139.5 KB · Visningar: 170
  • Standup.jpg
    Standup.jpg
    139.1 KB · Visningar: 230
  • Nohander.jpg
    Nohander.jpg
    134.5 KB · Visningar: 247
Henke - Ser bra ut! Har du några mods eller är den helt stock?

Har länge varit sugen men inte riktigt kommit till skott.


/R
 
Raid72 skrev:
Henke - Ser bra ut! Har du några mods eller är den helt stock?

Har länge varit sugen men inte riktigt kommit till skott.


/R

det enda jag gjort är att satt dit ett 12-stag och bytt däck men den va enklare att köra med orginaldäcken..

köp en nu för faan, helt klart värt pengarna..
 
Evil_Henke skrev:
hur fan lyckas du med dina no-handers Marcus??

Dra upp högt och typ coasta... Fast jag kan inte särkilt långt men det ser bra ut på bild :D

Vad kör du med för däck nu Henke?

En fiddy är LÄTT värt pengarna, så jävla roliga :)
 
Last edited:
Evil_Henke skrev:
det enda jag gjort är att satt dit ett 12-stag och bytt däck men den va enklare att köra med orginaldäcken..

köp en nu för faan, helt klart värt pengarna..


Menar du att offroad däcken funkade bättre? Vill minnas att när jag körde min förra KTM var det mycket stabilare med asfaltsdäck än med endurodäcken...

Ja, vi får se vad kassan tål. Men min fyraåring vill också ha en så det kanske är lite lättare att sälja in till "Regeringen". :lol


Mera film grabbar! Keep it up! :tummenupp



/R
 
marcus_136 skrev:
Dra upp högt och typ coasta... Fast jag kan inte särkilt långt men det ser bra ut på bild :D

Vad kör du med för däck nu Henke?

En fiddy är LÄTT värt pengarna, så jävla roliga :)


framdäcket är typ chongching eller nåt 2.75 och bakdäcket är ett framdäck till nån vespa bredd 1,10 tror jag men jag är inte säker.. bästa bakdäcket jag stuntat på är typ lika i mönstret som goldenboydäcket man hade till moppen och bredden var 3.00
 
fixade denna igår hehehe 50 ram 125 cc motor :yoparty
 

Bifogat

  • fifty1.jpg
    fifty1.jpg
    54.5 KB · Visningar: 110
  • fifty2.jpg
    fifty2.jpg
    57.2 KB · Visningar: 209
  • fifty3.jpg
    fifty3.jpg
    51 KB · Visningar: 103
Evil_Henke skrev:

Det verkar verkligen hur kul som helst!!!!! Fan va sugen man blir! :tummenupp

Tyvärr ligger Polishuset 200m bort så det kan vara lite svårt att köra häromkring. Det är klart att man kan ju alltid lasta in den i bilen och dra iväg och köra någon annanstans om man köper en.

Trevlig film iaf.! :tummenupp
 
Jens_von_Helvette skrev:


Sårri, men jag ska ha en XR50. Måste iaf ha bakbromsen på styret. Har tom ett kit för att flytta bakbromsen på XR50:n liggandes.

Bara hojjen som saknas. :huvet


/R
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top