Robz
Guest
Jimmyretta skrev:...Men i eftermiddag så kommer rapportmed bilder
// J(iddy)
...snacka går ju... fick du ens igång den??
Framskärm? Nummerplatta? Bränsleslang (
)?/R(iddy)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jimmyretta skrev:...Men i eftermiddag så kommer rapportmed bilder
// J(iddy)
)?Ja!!! Äntligen!!!Zxr_Green skrev:

Den går... han kunde sprätta grus i både ettan och tvåan med den!Robz skrev:![]()
![]()
Framskärm? Nummerplatta? Bränsleslang ()?
/R(iddy)
Robz skrev:![]()
![]()
Framskärm? Nummerplatta? Bränsleslang ()?
/R(iddy)
o jag köper släp i morgon.
, Nummerplatta på
- synd att jag delar den med sonen Rapport kommer här:Robz skrev:Jag väntar fortfarande på Mavves rapport - men han har väl inte lyckats öppna kartongen än![]()
BTW - kolla även bakskivans bultdj-ar...
Jimmy har kört sönder sitt gräs, sletet upp bakhjulet o behöver byta grannar...o jag köper släp i morgon.
Racedäck o det rokkas på racehouse
EDIT: Klistermärken på, Nummerplatta på
- synd att jag delar den med sonen
![]()
Fick rota runt en stund i gömmorna och hittade till slut 4 rostfria skruvar som jag kan använda provisoriskt. Har sedan spänt, kollat efterdragit skruvar o bultar på hela Fiddyn, Speciellt kul har det varit att spänna styrlagret som hade glapp som på en gammal.

Skönt att höra att det inte är min som är exceptionellt skramlig. Vi får kolla o jämföra. Ska ta mig en funderare på det där med Saxtorpssjöarna, det låter som en plan. Behöver dock låna mor o fars bil med dragkrok (man monterar inte krok på en racerbil) och köpa ett sånt där cykelställ att hänga Fiddyn på samt köpa en fotpump. Ajl be back!Robz skrev:Gött M(iddy)!!!
Vänsterbenet glappar "lite" på både min o J(iddys) - beroende på att bromsoket sitter där... vi kan jämföra vid tillfälle.
Min är oxå svajjig - skall pumpas, Jimmys är stabiiiil med hårda däck.
Häng på i morgon i saxtorp (sjöarna) - rena Enduro hålan och vi har fått OK från den som arrenderar marken, så länge vi inte kör på "travbanan"![]()
Skulle tro vid 11.00 snåret - medtag bensin o kaffe!!!
/R(iddy)

Jonte Engdahl i Lödde (Center Syd området) har en för 1000 pix som jag funderade på... ett antal på:Maverick_ou812 skrev:...och köpa ett sånt där cykelställ att hänga Fiddyn på samt köpa en fotpump. Ajl be back!![]()
Jag funderar dock på ett drag på Imprezan - klart man äger med ett drag på en FerrariMaverick_ou812 skrev:...(man monterar inte krok på en racerbil) ...

Robz skrev:Gött M(iddy)!!!
Vänsterbenet glappar "lite" på både min o J(iddys) - beroende på att bromsoket sitter där... vi kan jämföra vid tillfälle.
Min är oxå svajjig - skall pumpas, Jimmys är stabiiiil med hårda däck.
Häng på i morgon i saxtorp (sjöarna) - rena Enduro hålan och vi har fått OK från den som arrenderar marken, så länge vi inte kör på "travbanan"![]()
Skulle tro vid 11.00 snåret - medtag bensin o kaffe!!!
/R(iddy)
Bjäbb, bjäbb - Ta lite Kovepenin och kom ut i morgon o lär mig high-chair på FiddynZxr_Green skrev:hade jag vatt frisk ....
...du har juh fått sova ut nu Robz skrev:Bjäbb, bjäbb - Ta lite Kovepenin och kom ut i morgon o lär mig high-chair på Fiddyn...du har juh fått sova ut nu
![]()

Easy_Mike skrev:jag kommer kanske ut till sjöarna och dreglar lite..
tar med junior(2½) så han blir lugn..
11.00 med kaffe![]()
går det överhuvudtaget att lugna han? 
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |