Fiddy/leksak till stora pojkar

USID

Snön är död! Fast nu lever den igen!
Gick med
11 Feb 2006
Hoj
Turistbuss för grus.
Går i funderingar på att köpa mig en liten leksak, en fiddy men är lite fundersam på hur dessa håller för oss stora pojkar (100+). Går de av på mitten bara man sätter sig eller finns det nån modell som håller?

Eftersom jag bara hade tänkt att leka lite med den ibland får den inte vara alltför dyr. Förslag? nytt eller begangnat, vad säger ni?

USID skrev:
2559389 Går i funderingar på att köpa mig en liten leksak, en fiddy men är lite fundersam på hur dessa håller för oss stora pojkar (100+). Går de av på mitten bara man sätter sig eller finns det nån modell som håller?

Eftersom jag bara hade tänkt att leka lite med den ibland får den inte vara alltför dyr. Förslag? nytt eller begangnat, vad säger ni?

vet en rätt kraftig kille som kör ten7 den håller

kostar väll en 8lök på blocket

Jag väger 93kg(Säkert 100 med utrustning) och av erfarenhet så håller inte "billiga" hojar, hade själv en MDB och den gick av direkt när man började köra hårt.

Köpte en Pitbull EXXO förra helgen och har kört idag och jag kan säga att det lönar sig att köpa lite dyrare hoj. Det beror väl hur mkt du kan tänka dig lägga ut, men satsa dina pengar på en beg hoj, 06ans Pitpro är en bra hoj med nya ramen ca 10k. Valfri ten7 med cradle finns från 8k och uppåt.

Tittar du på hojar runt 15k så finns det många som är bra(Boss, Thumpstar, Pitpro, psyco, Exxo, MBI mfl) Så det är bara fundera på hur mkt pengar du vill lägga.

Kan tipsa om Fiddy.se

Back