Fiddy-körning i Trollhättan

12-17 är öppetiderna den lördagen så vi hinner ju lätt hem till GBG igen innan 1700. :)

Ja det är grymt kul :) Och man blir allt lite mörbultad så att köra med riktiga MC-skydd som du säger är inte dumt. Värsta var när knäet fastnade i någon tight kurva och högg tag i däckstraven. Det kändes rätt bra i ljumsken :)

Menar du denna lördag som kommer nu eller denna lördag (23e) som det blir av? *snurrig* :)

Menade förra men nevermind, kan inte denna heller :D

Bokat 9pers, 1300-1430 på lördag (23e). GP-körning och den kostar 450kr. 5min träning, 10min kval och 10min race och sen prisutdelning till topp-3.
Som tidigare sagt i tråden så kan det vara bra att ta med egenutrustning. De finns safteywest, knäskydd, hjälm och handskar att låna där dock inga boots och det behövs.

Vi möts upp på Götaplatsen vid 1130.
Så, vart är bästa stället att mötas upp? GP för lite nostalgi? :)
Jag och Gazza har bil.

De vart tyst så då bestämmer jag att vi ses på Götaplatsen 1130 på lördag! :)

Menade förra men nevermind, kan inte denna heller :D

;)

De vart tyst så då bestämmer jag att vi ses på Götaplatsen 1130 på lördag! :)

;)

det blir nog bra! jag och tjejen kommer i egen bil. tror det blir trångt att ta med någon mer, har en ibiza modell trångbak. vill någon mot förmodan trycka ner sig så är han/hon välkommen!

det blir nog bra! jag och tjejen kommer i egen bil. tror det blir trångt att ta med någon mer, har en ibiza modell trångbak. vill någon mot förmodan trycka ner sig så är han/hon välkommen!

Om det är okey skulle det vara bra om en till kunde åka med er. Isf kan jag ta 4st i min bil plus utrustning, har kombi. :)
Vi är 7 från GBG, Jessan och JayBay kommer från U-A.

Hur många kommer köra skinnställ? :)

Jag kommer köra i full mundering. Sist vi var där och körde så vurpade vi ganska mkt och då var de skönt att ha alla skydden på sig. :)

mitt ställ är rätt tight och så är jag ganska lång, 200cm. kommer det gå att köra med det eller kommer det vara omöjligt att krypa ihop så mycket?

Jag har ju plats för 5. Men vi ska nog få in alla!

Har du stor bil kan vi ju kanske ta din?
JAg har V40 och 5pers plus utrustning blir lite väl tight tror jag.

mitt ställ är rätt tight och så är jag ganska lång, 200cm. kommer det gå att köra med det eller kommer det vara omöjligt att krypa ihop så mycket?

Tror inte det skall vara någon fara. I värsta fall får du låna skydd på plats. Huvudsaken är bootsen för de har inga typer av skydd för fötterna att låna. :)

Har du stor bil kan vi ju kanske ta din?
JAg har V40 och 5pers plus utrustning blir lite väl tight tror jag.

Tror inte det skall vara någon fara. I värsta fall får du låna skydd på plats. Huvudsaken är bootsen för de har inga typer av skydd för fötterna att låna. :)

Jag skall ev köra också om det går bra, skall uppåt det hållet ändå.

Ja kommer till GP lördag, kan köra folk upp men vet inte om jag åker hem sen.

Jag kommer ta egen bil så jag har plats för nåra stycken om de behövs :) Undrar hur dum man ser ut om man kör med skinnställ o hjälm i bilen oxå... :tungan

Skall alla ta egna bilar eller? :va
Kanske bra att dela upp sig nu. Jag kommer köra, någon som vill med eller? :)

För de som kör själv så lägger jag upp en karta, utifall man skulle tappa bort varann. Kommer man till en stor rondell har man kört för långt, kör tillbaka och ta första höger vid trafikljusen.

Bifogat

• gokartcenter.JPG
    gokartcenter.JPG
    147.9 KB · Visningar: 28
Last edited:
Skall alla ta egna bilar eller? :va
Kanske bra att dela upp sig nu. Jag kommer köra, någon som vill med eller? :)

För de som kör själv så lägger jag upp en karta, utifall man skulle tappa bort varann. Kommer man till en stor rondell har man kört för långt, kör tillbaka och ta första höger vid trafikljusen.

Anledningen till att jag skulle ta egen bil e att jag inte orkar släpa in all utrustning från partille till GP på bussen... Skulle ju kunna parkera bilen i stan, men då behöver jag ju skjuts dit igen efteråt

Skall upp och köra innan er på lördag. Förra gången körde jag med vanliga sneakers, hade tur som inte slog i foten...
Tänkte ta med mig cross stövlarna denna gång, men funderar på om det går att köra med det? Dom är ju inte smidiga precis...
Någon som har kört med cross stövlar?

Skall upp och köra innan er på lördag. Förra gången körde jag med vanliga sneakers, hade tur som inte slog i foten...
Tänkte ta med mig cross stövlarna denna gång, men funderar på om det går att köra med det? Dom är ju inte smidiga precis...
Någon som har kört med cross stövlar?

Jag körde med mina crosskängor när jag var där.
Började i sneakers men när jag hade slagit mig ordentligt på fotknölarna 2 gånger under träningen så bytte jag.
Smidigt kan jag inte påstå att det är men det funkar :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...