Fiddy i Linköping ?

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Härligt hojlös
Körs det nåt fiddy ( eller minimoto ) i Linköping eller i närheten. Funderar på att kanske skaffa en, men vill ju ha lite sällskap/motstånd när man ska åka.

Johan

Hej Hej

Tjaa

bruckar åka till linköping och köra med min minimoto!Det är gött att köra på barna där!...ville bara säga det:)

Bor i ekholmen.. Fick en kinamoto i klapp av älsklingen.. lite taskigt väglag än så länge.. Stämmer det att dom har minimoto förbud på sviestad..?

hehe

Är ni på och dra ihopp ett gäng så åker vi på en barnna där i Linköping.Men set blir under sommaren eller??? Jag vet att Linköping har en motorbanna där dom kör gokart.... Vad säger ni då?? :yoparty

Last edited:
P!cxs skrev:
Är ni på och dra ihopp ett gäng så åker vi på en barnna där i Linköping.Men set blir under sommaren eller??? Jag vet att Linköping har en motorbanna där dom kör gokart.... Vad säger ni då?? :yoparty

Jag är på om jag får tag i nån minicross... ingen som kan låna ut :va

Jag bor i katrineholm och har aldrig kört fiddy i linköping, men jag vet att det finns några som brukar köra i norrköping och på krokeks minicross bana.
Jag har själv kört där en gång och den är helt ok, väntar nu bara på att det ska tina upp lite.

//micke

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...