Måste ju veta ifall två andra vill.......Mr K skrev:Hänger kanske på .....
Vad skall jag svara dom om dom vill? Mr K kanske vill?!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Måste ju veta ifall två andra vill.......Mr K skrev:Hänger kanske på .....
kan du det... kanon ..... heheR1100S skrev:Måste ju veta ifall två andra vill.......
Vad skall jag svara dom om dom vill? Mr K kanske vill?!![]()
Mr K skrev:Hänger kanske på .....
Kung Otto skrev:Blir det någon körning idag?Kommer isåfall vid 12tiden![]()
Maverick_ou812 skrev:Finns det nån pappa som frivilligt skulle släppa sin dotter (oavsett ålder) i närheten av nån av er tre?!?!!?
![]()
Maverick_ou812 skrev:...Vid sjöarna möttes vi av några andra "lag" som tydligen varit på träningsläger på banan i en längre tid. Detta märktes tydligt då deras servicebussar och deltagarnas utrustningar vida översteg den nivå vi hade trodde skulle gälla för ett SGN. Det massiva utrustningsövertaget bestod av grabbar i crosstövlar och MFF matchtröjor, fulkittade servicebussar, specialbyggda släp samt mycket större kaffetermosar. Dessutom hade varje förare en egen mekaniker och "roddare" med sig.…
Maverick_ou812 skrev:...Så fort vi lastat av kom första utmaningen:
"Du Mavve... jag lovar att du inte vågar hoppa på det där lilla hoppet."Äh fan tänkte jag... jag ska visa Robz... Jag körde först en rekrunda och konstaterade "Fan vilket drop det här hoppet har"Jag kommer skada Fiddyn om jag hoppar!
Då kommer nästa skamgrepp:
"Du Mavve.... jag filmar när du inte vågar hoppa på det där stora hoppet."...Full spetta i tvåan och upp över hoppet…. Jisses, en luftfärd på minst 400 mm!!!
Hård landning och sen omkull. "Another one bites the dust" ...Fotografen kommer framspringande från sin väl skyddade position och säger "Vill du se hopppet? Du bara flöööööög o flöööög!!" ((Jeje - detta kom till när film troddes vara utebliven - denna hittades dock nu!! /Robz)) Visst säger jag! Men shiiiit, det blidde inget, filmen hade gått av eller nåt... buuhuuhuu, bjäbb…
R1100S skrev:Här kommer lite uppdatering på Fiddy-III
1. Här börjar äventyret med att vi tar bort dom ända banden som håller dessa kraftfulla maskiner tyglade.
2. Kemikaze piloten värmer upp.......behöver inte säga mer.
![]()
3. R1100S han wheelar som en kung.![]()
4. Närbild.....![]()
5. Som en trevlig man sa till mig........Det stod Dirtbike på kvittot.......
6. Och så var det dags för underhåll och service i verkstaden
Hoppas på en Fiddy-IIII inom kort.
/ses på O´larys
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|