Fiddy-Enduro III Lör 5/11 11.00

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date

Robz

Guest
Alla mä kaffe; Gluttare eller egna fordon är välkomna om väder finns :tummenupp
Jag o sonen är där vid 10.30/11.00 till ca 13.00... då avlöser Jimmyretta som är trött av sig :hihi
Kör INTE på travbanan! Det har vi lovat den som arrenderar marken.

Kartor till folket (som förra helgen är nyfikna poliser välkomna - jag har extra kaffe med mig :tummenupp ):
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=99517

/R(iddy)

jag kommer.. hoppas jag....

Någon som har en större bil än en fiesta o har vägarna förbi s-torp...
litte jobbigt att köra med bagageluckan öppen så långt...

Zxr_Green skrev:
Hyr en släp o ta med Mr K :tummenupp

Zxr_Green skrev:
har släp på jobb.. men jag har ingen dragkrok.. får se ifall jag kan ta nån firmabil... vill inte ha mr k i bilen.. han e äcklig...haha :rofl

Jag kan köra om jag får testa din fiddy! Bara vi e hemma till 1300

Zxr_Green skrev:
varför måste du va hemma 1300?

Om sanningen ska fram så ska jag dricka beer o se på fotboll i Malmö, Kirseberg, kl 1400

Maverick_ou812 skrev:
Ingen fara för min del men dottern på 11 år (nästan jämgammal med dig och GSXR Junior) ville se den. :rofl

Nä nu jävlar :6surkart Ogge kan jag fårstå men jag!.. Jag e ju lastgammal jämfört med honom. Green kan ju ta min plats i TV soffan mellan dig din dotter o Ogge

GSXR Junior skrev:
Nä nu jävlar :6surkart Ogge kan jag fårstå men jag!.. Jag e ju lastgammal jämfört med honom. Green kan ju ta min plats i TV soffan mellan dig din dotter o Ogge
:skrämd Finns det nån pappa som frivilligt skulle släppa sin dotter (oavsett ålder) i närheten av nån av er tre?!?!!? :dummer

Ha det så trevligt på Kirsebergs IP. :tummenupp

Jag har lediga platser!!!

Zxr_Green skrev:

Min e något större....har ju en Civic :) .

Skämt och sido :rofl ........... :hördu Finns det någon som behöver hjälp att ta sig dit så har jag platts till 2 Fiddy till och tre personer. Först som vill ha plats får en plats. Kör högst omväg till Staffanstorp....inte längre omväg. Hämtar upp ngn gång efter 10.00. Skriv här så folk vet att ni tagit plats. Skicka karta och mobilnummer som PM. Så ringer jag när jag är framme strax efter 10.00. Det ända jag vill ha som tack för skutsen är en god fika :tummenupp , ser gärna kvinnliga :tuttar sökande för jämställdheten,ingen diskriminering i sammhället :pannkyss :tungan .

Jag kör endast om vädert tillåter det, dvs uppehåll.....någon som tar med kameran?

C U

Last edited:
Hänger kanske på .....
R1100S skrev:
Min e något större....har ju en Civic :) .

Skämt och sido :rofl ........... :hördu Finns det någon som behöver hjälp att ta sig dit så har jag platts till 2 Fiddy till och tre personer. Först som vill ha plats får en plats. Kör högst omväg till Staffanstorp....inte längre omväg. Hämtar upp ngn gång efter 10.00. Skriv här så folk vet att ni tagit plats. Skicka karta och mobilnummer som PM. Så ringer jag när jag är framme strax efter 10.00. Det ända jag vill ha som tack för skutsen är en god fika :tummenupp , ser gärna kvinnliga :tuttar sökande för jämställdheten,ingen diskriminering i sammhället :pannkyss :tungan .

Jag kör endast om vädert tillåter det, dvs uppehåll.....någon som tar med kameran?

C U

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...