Fiddy blöddrar vid gaspådrag

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Ort
Överallt..
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
tjaaa, har en http://www.minidelar.se/hojar/1120-minis-xtr-pro.html


som blöddrar när man gasar på fullt, får han för mycket bensin då?
och så kommer det en och en annan avgasknall när man motorbromsar..
finns 2 skruvar, gissar på en luft och en är för bensin?
går det att fixa med någon av dem, lr ska man byta munstycke?
isf, större eller mindre?

moppen har endast rullat ca 20minuter totalt..
 
Last edited:
Nu vet jag inte vad det sitter för förgasare på just din hoj, men jag antar att det är en mikuni vm förgasare. Det är bara en skruv man justerar flödet med. Du kan ju kika vad det är för färg på tändstiftet.
 
Nu vet jag inte vad det sitter för förgasare på just din hoj, men jag antar att det är en mikuni vm förgasare. Det är bara en skruv man justerar flödet med. Du kan ju kika vad det är för färg på tändstiftet.

jo en mikuni 26mm ska det vara..
 
Oavsett vilken förgasare du har beror inte problemet på din luft/blandningsskruv.
Kolla på stiftet när du kört en stund så kanske du ser om du behöver gå upp el ner i munstycke. Om den bluddrar på halvgas så kan du prova och flytta nålen för och se om du märker nån skillnad.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top