Fick tillbaks 500:-, det kan du också få...

Dom som är "tv-pejlare" är inget annat än vanliga privatpersoner som extraknäcker på kvällar och helger......en polare till mej gjorde iaf det för några år sedan, tror han fick procent på dom som han "fångade". men som sagt han blev inte rik på det jobbet iaf.
Dom flesta som inte betalar har juh redan gett sig f*n på att inte göra det heller.

Bakhjul skrev:
Dom som är "tv-pejlare" är inget annat än vanliga privatpersoner som extraknäcker på kvällar och helger......en polare till mej gjorde iaf det för några år sedan, tror han fick procent på dom som han "fångade". men som sagt han blev inte rik på det jobbet iaf.
Dom flesta som inte betalar har juh redan gett sig f*n på att inte göra det heller.

Nästan värre än p-lisor... Ge honom en örfil från mig nästa gång du ser han...

=)

Pawwe skrev:
...Jag tänker inte betala för ngt jag inte vill ha, tacka vet jag reklamfinansierade kanaler. Och om jag kollar på rapport 2ggr i månaden kan dom fan bjuda på det...
"Dom"? Du menar alla här på forumet som faktiskt gör rätt för sig?
Din sat**s f**ba***de k*m*lku*sug**de pa**sit!
:4skrika

Ugluk skrev:
"Dom"? Du menar alla här på forumet som faktiskt gör rätt för sig?
Din sat**s f**ba***de k*m*lku*sug**de pa**sit!
:4skrika[/QUOT

Om du nu *r s* Dum * *****et *** du b****ar TV***** Så får du fan s****a dig *****.
Gnäll fan inte på mig.

Last edited:
Hmm tänk om det var nå bra på tv som det var värt att pröjsa för oxå.....

Jag har inte haft min TV igång sedan jag bytte lägenhet och blev av med kabel-tv kanalerna, den står där den borde men det är mest mina gäster som kikar när jag har besök. Funderar att skaffa boxer enbart för att få se lite MotoGP. Finns alltså inte ett program på 1 o 2 som jag är intresserad av att se.

Bästa sättet att slippa är att hyra ut lägenheten och låta hyresgästen åka dit av pejlaren. Jag hade min lägenhet uthyrd för ett och etthalvt år sen i några månader, hon som bodde här åkte dit när dom va här från radiotjänst och sen dess har jag inte sett röken av dom.. Asskönt, innan va dom ju här flera ggr per år :)

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back