Skickade ett mail till radiotjänst för ca en månad sen, där jag skrev att jag sålt min teve några månader tidigare. Jag fick inget svar tillbaks och tänkte inte mer på det...
Idag fick jag istället för en inbetalning en utbetalning på ca 500 kronor!
Snacka om maximalt flyt! Skulle skrivit att jag sålde den för ett år sen, undrar om det hade fungerat lika bra... hehe
Nu får vi bara se om dom skickar ut spanare osv... Bor på bottenvångingen, så man lär ju se om det står nån utanför förnstret och glor... hehe...
Gör som jag, få TILLBAKS pengar från radiotjänst!
///// Och till alla moraltanter/gubbtjyvar: Jag tittar aldrig på teve, jobbar på tok för mycket för att hinna med det. I bilen lyssnar jag aldrig på nån statlig kanal, för stereon är snodd...
Så, knip igen gluggen om ni tycker att jag felar. /////
Idag fick jag istället för en inbetalning en utbetalning på ca 500 kronor!
Snacka om maximalt flyt! Skulle skrivit att jag sålde den för ett år sen, undrar om det hade fungerat lika bra... hehe
Nu får vi bara se om dom skickar ut spanare osv... Bor på bottenvångingen, så man lär ju se om det står nån utanför förnstret och glor... hehe...
Gör som jag, få TILLBAKS pengar från radiotjänst!
///// Och till alla moraltanter/gubbtjyvar: Jag tittar aldrig på teve, jobbar på tok för mycket för att hinna med det. I bilen lyssnar jag aldrig på nån statlig kanal, för stereon är snodd...
Så, knip igen gluggen om ni tycker att jag felar. /////