Fick tårta av tjejen :)

Grattis!

Förra helgen så firade vi vår lille sons 1 årsdag och gav honom denna tårtan som är en avbildning av hans minimoto som står & väntar på honom i garaget. :)
 

Bifogat

  • PICT6275.JPG
    PICT6275.JPG
    52.4 KB · Visningar: 106
Last edited:
Ja dessa bilder går att äta :)

Gratulerar!!!
En kul grej är att det ser ut som ett slicksdäck runtom :D

Alltså, tjitt va ballt.... hur 17 gör dom det där?
Kör dom in en bit marsipan i bläckstrålen med karamellfärg eller !? :)

Måste helt klart köpa en såndär tårta.
 
Grattis på födelsedagen och till bra val av kvinna!:tummenupp
 
Hade jag fått en sånn tårta hade jag nog åtminstone försökt rama in den :P

Grattis!
 
Grattis!!

Djäkligt cool tårta! Det sätter ju liksom nivån för framtida tårtor... attans, hur skall jag fixa det där... lär ju bli singel om jag inte ställer upp med en minst lika fin tårta när sambon ser det där!
 
hehe jag hoppas inte att han gillar det iallafall :va
nä jag får väl fixa en bild på honom. eller en nakenbild på mig :D
men då ska nog inga släktingar se den tårtan :tuttar

Låter som en bra idé.
Men PM:a bilden till mig först, så du kan få lite tips och råd om hur du kan göra bilden bättre.

Du vill väll att din kille ska få så fin tårta som möjligt :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top