fick släpa hem hojen i 2 km

Hehe, har råkat ut för samma sak när jag precis köpt min hoj. Hade satt bensinkranen på reserv istället för on och satt o tänkte att "fan va långt man kommer på en tank" när hojen hostade till och dog. Jag vred glatt över kranen till andra läget utan att det gjorde någon skillnad givetvis. Behövde dock bara dra hojen en dryg kilometer till närmsta mack.

Dock i sommarvärme och svart skinnställ samt på den enfiliga sidan av en trefilig väg (med obefintlig vägren) med bussar och lastbilar som brände förbi i hundra knyck. Lite halvjobbigt helt klart...

Fixx skrev:
Vad har du nu hittat på????[/QUOTE jo det var så att kamdrevet lossnade från kamaxeln :huvet det orsakade att kolven slog i ventilerna som i sin tur sneställde kolven och spräkte cylindern :3freak som i sin tur kostar massa pengar :( men det löser sig alltid då jag har fixat det mesta och skall bara ha i nya ventil styrningar men kan dock ej göra det själv så jag vet ej när detta kommer att ske men lungn jag kommer snart igen :banana och då skall det köras på ett hjul igen :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back