Fick med stöldgods vid bilköp, vad gäller?

Blev en helsikes massa jobb bara för att jag ville frigöra en kvadratmeter i garaget.. :mad:

Du skulle ha skickat dom till mig direkt, oddsen är inte stora att dom passar på min bil, men jag hade ju kunnat byta mot något som passade...

Kanske det man ska börja med, åka runt och hävda att saker är sina, utan att kunna bevisa det.
Tjena jag är spekulant på din cross, kan vi kolla på den. Efter några minuters syning så är det ju bara börja rada upp saker som kännetecknar exakt sin cross som blev stulen. Är säljaren skraj för snuten så åker man därifrån med en ny cross, killen vet inte ens mitt namn eller vart jag kommer ifrån, utan tänker bara ringa den han köpt den av och ställa denna mot väggen!!
Hmm ärligt ? Är du full ?

Jag menar folk verkar ju inte ha alla hemma riktigt tyvärr. :va

APPPAPPP! Nu tar vi det jävligt lugnt. Dem är faktiskt mina! Jag Pmar adress annars skickar jag pålisen på dig.

Urk jobbigt läge vart fall. Hoppas allt löser sig utan besvär för dig.

Snubben tar ju ändå en risk, tänk om han claimar något som tillhör den som först köpte fälgen i fråga från butik.

Eller hade han först rekat hos TS att fälgarna följt med på annan affär?

bara avfärda hela skiten ... bara en sån sak varför i helvete åka 160 mil(enkel) för ett par sketna hjul ..... eller så e det stulna skyltar

men jag fick en upsättning hjul stulna för 4 år sedan och beskrivningen stämmer bra på dom du har(runda,svarta däck).... jag pmar min adress :krama

Tror inte killen var ute efter hjuluppsättningen utan han spanade säkert in annat som han ville ha i garaget och sen "fotade" fälgarna ... Skulle förvåna mig om däcken öht syns på de foton han tog.

Se till att du har plockat bort allt värdefullt ur det garaget

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...