Fick inte plats i berg o dal-banan, gråter ut i pressen..

Fan jag måste ju attack banta ska ju till lisseberg på måndag hoppas man får platts:D

På insidan är jag en väldigt tjock flicka. Jag gillar mat och choklad och popcorn :D

Popcorn är väl ganska nyttigt för att vara snacks? Vänta du bara tills ämnesomsättningen avstannar. Då kommer du oxå att gå ut och powerwalka innan jobbet klockan 6 på morgonen. :D

På insidan är jag en väldigt tjock flicka. Jag gillar mat och choklad och popcorn :D

För 12 år sedan fick jag höra av vår VD att jag måste banne mig vara en latent 120kg kille som bara väntar på att få komma ut... kanske hade något att göra med att jag åt pizza till lunch varje dag och hade alltid något smarrigt på skrivbordet.
Saken var den att jag vägde in på 68kg... nu 12år senare så väger jag in på 70-71kg, visst jag äter inte pizza varje dag men jag behöver inte tänka på vad jag stoppar i mig. :yoparty

För 12 år sedan fick jag höra av vår VD att jag måste banne mig vara en latent 120kg kille som bara väntar på att få komma ut... kanske hade något att göra med att jag åt pizza till lunch varje dag och hade alltid något smarrigt på skrivbordet.
Saken var den att jag vägde in på 68kg... nu 12år senare så väger jag in på 70-71kg, visst jag äter inte pizza varje dag men jag behöver inte tänka på vad jag stoppar i mig. :yoparty

Visst är det gött :D

Jag är för lång för att åka vissa attraktioner på Gröna Lund!
Vem på vilken skitblaska ska jag egentligen kontakta för mitt icke-problem!? :huvet

Erkänn, du är 150cm lång :tungan

Jag kan stoppa i mig mer än jag borde med min kroppsform, fast jag äter mest hyfsat okej mat, som husmanskost och sånt.

Jag är för lång för att åka vissa attraktioner på Gröna Lund!
Vem på vilken skitblaska ska jag egentligen kontakta för mitt icke-problem!? :huvet

Aftonbladet? Där gråter ju alla ut?
Jag är med för lång för en del av deras åkturer, det bryr jag mig inte så mycket om. Det är ju allt annat skit i samhället som är byggt för dvärgar som är det jobbiga! Jag är diskriminerad!

En kompis bröt ryggen i en fallolycka.
På sjukhuset sa de åt honom att de sätter honom på dubbla portioner och han måste äta så mycket han kan.
Jag förstår dem.
Han ser utmärglad ut.
De ökade till tredubbla, sedan sa de att de inte kunde ge honom mer.
Fantastisk ämnesomsättning.
Stark som en björn är han också.

Erkänn, du är 150cm lång :tungan

Jag kan stoppa i mig mer än jag borde med min kroppsform, fast jag äter mest hyfsat okej mat, som husmanskost och sånt.

Njae, inte riktigt... 178cm snarare. :tungan

Själv är jag såld på chips, blir några påsar i veckan... sen som nicket antyder, alla mina mål mat innehåller KÖTT! :yoparty

På sjukhuset sa de åt honom att de sätter honom på dubbla portioner och han måste äta så mycket han kan.
Jag förstår dem.
Han ser utmärglad ut.

Somliga har det... andra inte.

Njae, inte riktigt... 178cm snarare. :tungan

Själv är jag såld på chips, blir några påsar i veckan... sen som nicket antyder, alla mina mål mat innehåller KÖTT! :yoparty

Somliga har det... andra inte.

I högstadiet var jag 173 och vägde 54kg, åt massor.

Nu är jag 180 och väger runt 73. Det känns lite mer lagom. :D

Aftonbladet? Där gråter ju alla ut?
Jag är med för lång för en del av deras åkturer, det bryr jag mig inte så mycket om. Det är ju allt annat skit i samhället som är byggt för dvärgar som är det jobbiga! Jag är diskriminerad!

Vi får gå ihop och få en stor artikel tillsammans!

Jag förstår dem.
Han ser utmärglad ut.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Giftstruma

Jag kÄnner jag måste kränka av mig. Prova på fly ride på axels tivoli idag. :). Fan att ha stort mått på bröstkorgen var nog inte bra, då tycker jag inte jag var så stor ändå. Aja när jag väl sitter där och bygeln går ner så kommer skötaren fram till mig och ber mig ta ett djupt andetag och sätter knä mot bygeln och trycker till. :). Jag satt stenhårt haha.
Men jag kan ju säg att jag inte skulle gå till Aftonbladet, jag fick ju åka extra länge. Dessutom mitt fel att jag inte är mindre :)

Reportaget handlar om en 50 årig tant som inte kan hitta friluftsbyxor till sin vandring i alperna. Man frågasätter om det inte är meningen att denna grupp ska syssla med friluftsliv och varför naturkompaniet inte kan erbjuda andra storlekar och vilka signaler dessa butiker sänder ut i och med att inte erbjuda vissa storlekar.

typ...

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...