oops164
Smed
Undra om hon kom ner i Flumride stocken??
Hon har den som kjol numera

Man köper inte en biljett till just den utan man köper antingen åkband eller ett antal biljetter och de gäller varsomhelst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Undra om hon kom ner i Flumride stocken??
Kan du säga din jävla sticka!![]()
På insidan är jag en väldigt tjock flicka. Jag gillar mat och choklad och popcorn![]()
På insidan är jag en väldigt tjock flicka. Jag gillar mat och choklad och popcorn![]()
För 12 år sedan fick jag höra av vår VD att jag måste banne mig vara en latent 120kg kille som bara väntar på att få komma ut... kanske hade något att göra med att jag åt pizza till lunch varje dag och hade alltid något smarrigt på skrivbordet.
Saken var den att jag vägde in på 68kg... nu 12år senare så väger jag in på 70-71kg, visst jag äter inte pizza varje dag men jag behöver inte tänka på vad jag stoppar i mig.![]()
För 12 år sedan fick jag höra av vår VD att jag måste banne mig vara en latent 120kg kille som bara väntar på att få komma ut... kanske hade något att göra med att jag åt pizza till lunch varje dag och hade alltid något smarrigt på skrivbordet.
Saken var den att jag vägde in på 68kg... nu 12år senare så väger jag in på 70-71kg, visst jag äter inte pizza varje dag men jag behöver inte tänka på vad jag stoppar i mig.![]()
Jag är för lång för att åka vissa attraktioner på Gröna Lund!
Vem på vilken skitblaska ska jag egentligen kontakta för mitt icke-problem!?![]()
Erkänn, du är 150cm lång
Jag kan stoppa i mig mer än jag borde med min kroppsform, fast jag äter mest hyfsat okej mat, som husmanskost och sånt.
En kompis bröt ryggen i en fallolycka.
På sjukhuset sa de åt honom att de sätter honom på dubbla portioner och han måste äta så mycket han kan.
Jag förstår dem.
Han ser utmärglad ut.
De ökade till tredubbla, sedan sa de att de inte kunde ge honom mer.
Fantastisk ämnesomsättning.
Stark som en björn är han också.
Njae, inte riktigt... 178cm snarare.
Själv är jag såld på chips, blir några påsar i veckan... sen som nicket antyder, alla mina mål mat innehåller KÖTT!
Somliga har det... andra inte.
Aftonbladet? Där gråter ju alla ut?
Jag är med för lång för en del av deras åkturer, det bryr jag mig inte så mycket om. Det är ju allt annat skit i samhället som är byggt för dvärgar som är det jobbiga! Jag är diskriminerad!
Vi får gå ihop och få en stor artikel tillsammans!
En kompis bröt ryggen i en fallolycka.
På sjukhuset sa de åt honom att de sätter honom på dubbla portioner och han måste äta så mycket han kan.
Jag förstår dem.
Han ser utmärglad ut.
De ökade till tredubbla, sedan sa de att de inte kunde ge honom mer.
Fantastisk ämnesomsättning.
Stark som en björn är han också.
En extra lång artikel!![]()
Och hetset mot samhället går vidare... http://sverigesradio.se/api/radio/radio.aspx?type=db&id=4080402&codingformat=.m4a&metafile=asx
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|