Fick hojen idag!!!

SM-KRiPPA7

I feel orange
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
KTM 660 SMC -04
Efter en jobbig morgon med en oehört jobbig bakfylla så pallade jag mig till slut ur sängen för att möta ett underbart väder, hade väntat på min ktm 660 smc i 2veckor som blivigt försenad men idag så var jag nästan säker på att den skulle komma...men ingen syn av nån lastbil ...timmarna gick och jag bestämde mig för att dra till ip för att lira lite boll men precis när jag börjat gå så vänder jag mig om och ser Möbelexpressen och gissa om jag fick ett leende på läpparna :) sprang genast tillbaka å vinka in honom och så plötsligt så va den i mina händer :tungan och så va det bara å sätta igång men inte utan problem ...det började med att en av slangarna från förgasarn smälte på röret eftersom puckona på ktm tydligen inte stripat fast dem och så va dem på fel sida :kocko men men så hade den ju ingen tomgång heller så den fick man ju skystera nån timme tills man kom på att dem hade skrivit fel i boken så man hade skruvat åt fel håll :huvet men nu så går den prima :yoparty :yoparty :yoparty ROCK 'N ROLL BABY! nu är det bara att vänta på att ala skydd och tillbehör ska komma :tummenupp och såklart ta kortet men det har man ju snart i handen :fyllisar

Grattis!

Då ska du bara börja lära dig att köra med babyn! :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey