SM-KRiPPA7
I feel orange
Efter en jobbig morgon med en oehört jobbig bakfylla så pallade jag mig till slut ur sängen för att möta ett underbart väder, hade väntat på min ktm 660 smc i 2veckor som blivigt försenad men idag så var jag nästan säker på att den skulle komma...men ingen syn av nån lastbil ...timmarna gick och jag bestämde mig för att dra till ip för att lira lite boll men precis när jag börjat gå så vänder jag mig om och ser Möbelexpressen och gissa om jag fick ett leende på läpparna
sprang genast tillbaka å vinka in honom och så plötsligt så va den i mina händer
och så va det bara å sätta igång men inte utan problem ...det började med att en av slangarna från förgasarn smälte på röret eftersom puckona på ktm tydligen inte stripat fast dem och så va dem på fel sida :kocko men men så hade den ju ingen tomgång heller så den fick man ju skystera nån timme tills man kom på att dem hade skrivit fel i boken så man hade skruvat åt fel håll
men nu så går den prima
ROCK 'N ROLL BABY! nu är det bara att vänta på att ala skydd och tillbehör ska komma
och såklart ta kortet men det har man ju snart i handen