Fick fronten till bilen STULEN!!

UrbanTiger skrev:
Om du menar att många pizzabagare har invandrarbakgrund så kan jag hålla med dig.
Sen finns det många oärliga och kriminellt belastade personer som rör sig i pizzeriakretsar.

Skit samma förresten....

Har du sett en svensk bakom en pizzabänk och knoda deg? Eller hört "Pizzeria Gbg" när du ringt in och beställt?
De flesta är invandrare och därmed menar jag att han har fördomar....

HönaPower....sorry att jag sabbade din tråd, men jag blir såå :mad: :huvet på såna som Trango_B!!

UrbanTiger skrev:
Det kan du ge dej på att jag har sett. Fyra svenska killar drev en framgångsrik pizzeria här i stan. Sen har vi haft en snubbe här i stan som kallades för Kebab-Janne, också svensk och lite rikskändis på området (mycket lite kanske). Försöker minnas och det har nog varit minst fyra andra ställen som drivits av svenskar eller haft svensk personal.

Men snälla nån....det jag menade är att det är ytterst ovanligt...!

P-E skrev:
Gjorde jag också, men det var senare.. Tyvärr var man inte så ärlig som du var. De flesta av mina kompisar snattade när de var små. Men de snor inget nu och är ärliga och bra personer. Så sånt skit växer man ifrån med åldern. :)
Ville mest ha sagt att man växer upp med olika värderingar. Tyvärr kommer troligen inte alla av dagens unga brottslingar att växa ifrån det. Det börjar bli grövre brott långt ner i åldrarna.

HönaPower skrev:
Mavve, ursäkta, men du verkar ju vara helt dum i huvet! :kocko

Har du inget vettigt att tillägga så kan du vara tyst, du låter som en kille som är jävligt bitter & avundsjuk på andra, skaffa dig ett liv du är nöjd med i stället!

Jag la ut denna tråd av den enkla anledningen att någon kanske sett / hört något...jag skulle nämligen med glädje hosta upp 10.000:- för att få tag på gärningsmännen...

Over and out.

Ingen fara mannen - jag ursäktar dig. Du akn inte hjälpa din okunnighet :hej

Mitt inlägg var vettigast av allra högsta graden. Lär dig hur samhället ser ut och spela därefter.

Jag har fan lidit lika mycket som du om inte mer, men jag försöker ju minimera chanserna för att de ska plocka av styrdämpare o allt sånt genom att ställa den så ingen kommer åt den....

mb skrev:
Ville mest ha sagt att man växer upp med olika värderingar. Tyvärr kommer troligen inte alla av dagens unga brottslingar att växa ifrån det. Det börjar bli grövre brott långt ner i åldrarna.

Jo jag vet det är synd.

honkiie skrev:
det vet jag inget om men jag garanterat att över 90% av sveriges pizzabagare är invandrare.
Troligtvis pga infödda svenskar är alldeles för lata för att jobba 12 timmar per dag lågavlönat.

Bollox skrev:
Synd på en bra bil bara. Fan här hemma kan man inte åka BMW med ljust hår... För då blir man stämplad som langare... :näsblod

Ähh, vad är det för bullshit? Finns ju många svenska fabrikörer som kör Bmw här.
Btw, killen som gjorde inbrott har fått smaka på duktigt med stryk i fängelset för några månader sen. Lite trastenfolk som tog hand om honom.

mb skrev:
Troligtvis pga infödda svenskar är alldeles för lata för att jobba 12 timmar per dag lågavlönat.
De flesta pizzabagare tjänar ganska bra med molas genom att svarta bort våran pension.

morlock skrev:
De flesta pizzabagare tjänar ganska bra med molas genom att svarta bort våran pension.
Inte så säker på det. Känner några som hade en pizzeria som var stört omöjlig att hålla rullande utan utan att delvis köra svart. Deras tjejer övertalade dom om att gå över helt till vitt och de blev tvungna att sälja... Hyran var skapligt vettig har jag för mig och det var inga betungande lån i vägen vad jag vet.

Sant faktiskt, Dom har funderingar på att beskatta på nåt annat sätt eftersom det redovisas så illa.

Anthrax skrev:
Synd att höra. Tyvärr är dom eftertraktade, och väldigt lättstulna.

Ett tips är att försöka koppla larmet till den nya stötfångaren, eller att sabba skruvarna efter att du har spännt fast den.
Det knäcker dom bort i annat fall.. Ofta så är det brutet mm ska gå fort att få bort..

Mavve skrev:
Alla killar som gillar rosa o har hockey är konstiga :tungan
Med all respekt till offret, men det här var den roligaste tråden på länge!

BWAHAHAHAHAHAA.

Offret: Du har väll helförsäkring så varför vara bitter? Om inte så bit i det sura äpplet. Vill du åt medlidande eller bara uppmärksamma andra om att det finns idioter i denna värld? (isf visste iaf jag redan det, bittert fått erfara.)

Last edited:
MostWanted skrev:
Med all respekt till offret, men det här var den roligaste tråden på länge!

BWAHAHAHAHAHAA.

Offret: Du har väll helförsäkring så varför vara bitter? Om inte så bit i det sura äpplet. Vill du åt medlidande eller bara uppmärksamma andra om att det finns idioter i denna värld? (isf visste iaf jag redan det, bittert fått erfara.)

Det finns något som heter självrisk också. Jag blev av med speglarna på en BMW för några år sedan. Självrisken på vagnskada var 6000 , speglarna kostade 10 000. Så det hade ju nästan varit lika billigt att vara utan vagnskadeförsäkringen. Det är trist att inte få ha grejer i fred, men det är verkligheten i storstaden tydligen.
Nämnda BMW blev stulen ett år senare, nu blir det inga flera sådana bilar innan jag har skaffat ett garage inom rimligt avstånd från hemmet. Jag är lite småless på folk som har svårt att inse att man inte går och plockar saker på stan bara för att man är för snål/lat/etc för att skaffa sig det på normal väg.

Jo, vill dom försöka igen så kommer dom kunna skära fingertopparna av sig på ett flertal ställen...*moahhaaaa* nu har jag bränt in rer nr på en hel del ställen också..

+ webkamera
+ svetsade bultar till fronten

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard