Funatic
fluffo

Rigge skrev:Jag fattar inte vad dom ska upp på vägen att göra, hade min motorcykel varit rädd för hästar hade jag låtit bli att köra i hagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rigge skrev:Jag fattar inte vad dom ska upp på vägen att göra, hade min motorcykel varit rädd för hästar hade jag låtit bli att köra i hagen.
Superbee skrev:Nu får du ta och lugna ner dig lite, är väl ingen som på allvar vill se en 13 årig flicka skadad,förlamad,död över huvudtaget???
Däremot, här ute har vi faktist lite hästar och folk som rider, och de är ypperligt bra på att hålla sig bort från vägarna och så ska det också förbli!
"Om du är rädd för vattnet, bada inte då!"
så är det bara
Emmi skrev:Vill ni se en 13åring hängande bakom/under hästen med en fot fast i stigbygeln medan den skenar i panik?
hmmm det är något som inte stämmerMicke_Lindstrom skrev:Var hittar ni alla hästar?
När man läser den här tråden låter det ju som om vägarna är fulla av dom, jag ser aldrig några när jag är ute och kör.
HahahahahaRigge skrev:Man ska inte leka med maten, hade folk lärt sig det så hade inte problemet funnits![]()
Zormin skrev:Var ute och körde tidigare idag. Ingen lång tur. Nykil, Skeda udde och hem igen. Tog det rätt lugnt. Hade precis kört förbi Nykil och tuffar fram i typ laglig hastighet. Möter två tjejer på hästar, gissningsvis 13 och 17 år . Jag lägger i 6:an, går ner till ca 60 och glider förbi utan gas för att inte skrämma hästarna. Precis när jag är jämsides med hästarna så ger den yngre tjejen mig fingret! Jag blev så förvånad att jag bara fortsatte...
Edit: stvafell
Zormin skrev:Var ute och körde tidigare idag. Ingen lång tur. Nykil, Skeda udde och hem igen. Tog det rätt lugnt. Hade precis kört förbi Nykil och tuffar fram i typ laglig hastighet. Möter två tjejer på hästar, gissningsvis 13 och 17 år . Jag lägger i 6:an, går ner till ca 60 och glider förbi utan gas för att inte skrämma hästarna. Precis när jag är jämsides med hästarna så ger den yngre tjejen mig fingret! Jag blev så förvånad att jag bara fortsatte...
Edit: stvafell
Gren skrev:Man måste bland annat ha lyktor på kusen när man brukar den då det är mörkt. Tyvärr är det många som inte har en aning om reglerna som gäller.
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |