Fick ett brev i lådan idag...

Savage

Idiot-Ivar!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
KTM 250 EXC -00 Hayabusa -10
Jag måste nog ändå vara lite outlaw...
Detta landade i brevlådan idag:

Fast jag heter faktiskt inte Ivar, bara i andranamn.

Bifogat

• brevkuvert.jpg
    brevkuvert.jpg
    29.9 KB · Visningar: 601
  • brevinnehall.jpg
    brevinnehall.jpg
    34.1 KB · Visningar: 521
Kul! :) Nu ser du till att sköta dig i fortsättningen, lille Ivar. :hihi

Själv får jag bara räkningar. :huvet

HAHA!

NÅgon har visst blivit väldigt förnärmad av att ha blivit omkörd, eller körde du verkligen som en jävla idiot?

Vad är det för porträtt han har ritat på framsidan av kuvertet uppe i högra hörnet?
Jag skulle vara rädd om jag var du. Snubben som gjort det där verkar ju inte helt 100.

Nu får du fan ta dig i kragen.
Dra oss andra moppefuCkon i skiten sådär.

Snart får väl jag också hem såna där hotbrev.

Tycker du ska byta från gubbjävel till "Idiot Ivar" i din avatar :) Eller kanske rent av byta nick ;)

Det var faktiskt väldigt lugnt och städat, en omkörning på 70-väg.
Visst, det var dubbla heldragna linjer, men fri sikt.

Starstriker: Kragen är tagen :)

Dr.Pepper: Förslaget är antaget!

Hur vet du vilken omkörning det syftas på?

Jag vet när och var det var. Jag gjorde bara en sån omkörning igår, och bilen (familjebuss) blinkade ilsket med helljuset när jag körde om.

Vad är det för porträtt han har ritat på framsidan av kuvertet uppe i högra hörnet?
Jag skulle vara rädd om jag var du. Snubben som gjort det där verkar ju inte helt 100.

Jag funderar också på porträttet.. En gubbe med en rykande korv i huvudet?
Inte speciellt orolig, men man förundras ändå hur man orkar lägga ner sin tid på en sån sak.

Last edited:
Jag funderar också på porträttet.. En gubbe med en rykande korv i huvudet?
Inte speciellt orolig, men man förundras ändå hur man orkar lägga ner sin tid på en sån sak.

Det skulle ju kunna vara en bajskorv. Men det som förbryllar mig är pilarna som verkar peka nedåt från pannan och uppåt från kinderna.
Menar artisten månne att du ska se ner med bägge ögonen medans du flinar (mungipor uppåt) och trä en hundträck på hjässan?

Alternativt är det inte ens dig porträttet avbildar utan Maj-Lis Brattflärd, Kommunalråd (C) i Mockfjärd.

Fast då undrar man ju lite varför hon ska vara med?
Är hon också en mc-idiot?

Nej nej, hon är kommunalråd och tar därmed ett intresse i disiplinära åtgärder gällande "tvivelaktiga omkörningar" och dyligt. Hennes porträtt skall värka avskrämmade för trafiksyndare som du själv.

Muahahaha det här var ju bara för bra!

Tänk att folk orkar anstränga sig så. T.o.m rita en liten fin bild på kuvertet. :tummenupp

Om du tar reda på vad ägaren till minibussen heter kan ni starta en korrespondans med syrliga, smått hotfulla brev kryddat med lite bajs-bilder. :)

Tänk att folk orkar anstränga sig så. T.o.m rita en liten fin bild på kuvertet. :tummenupp

Om du tar reda på vad ägaren till minibussen heter kan ni starta en korrespondans med syrliga, smått hotfulla brev kryddat med lite bajs-bilder. :)

Jag var faktiskt inne på det, men Vägverket kunde inte kolla upp vem som har begärt uppgifter om mig.

Hade tänkt skicka ett samvetsgrannt brev med ursäkter och en blomstercheck på 20:- :)

Alternativt bara "Förlåt."

Det var faktiskt väldigt lugnt och städat, en omkörning på 70-väg.
Visst, det var dubbla heldragna linjer, men fri sikt.

Starstriker: Kragen är tagen :)

Dr.Pepper: Förslaget är antaget!

Om du inte korsar linjerna får du faktiskt köra om i alla fall (såvid det inte är skyltat med förbudsskylten "röda bilar får inte köra om svarta bilar"). Nå, bikta dig nu lille Ivar, korsade du de heldragna eller inte?

Igår gjorde jag fan en god gärning. Jag ansträngde mig.
Stog en hoj i min MC-ruta i stan som hade glömt radion (!) på.
Gjorde en slagning på regnr och hittade ägaren, sen slagning på hitta för att hitta hans telnr. Sen skickade jag ett SMS till honom och sa att han förmodligen skulle vara utan batteri nästa dag.

Ibland kan även jag vara snäll.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...