Fick en fin bild på en cbr 1000 igår

Ja gärna! Så vi kan återupprätta Skåneland och avsluta den svenska occupationen. Rejält OT men skit samma. :rolleyes:

@trådskaparen

Du har fått in en relativt sjysst panorering och sett till så det finns fart i bilden. Färgmatchning har du väl fått höra är inge bra? :hihi Tysk bögvarning på det. :D

Du borde dock ha zoomat in lite mer för att fånga mer uppmärksamhet till motivet. Som det är nu så stjäl skylten och, just, apoteksskylten fokus och drar ögat BORT från hojen, de e inge bra. Den stora frånvaron av skärpa på motivet gör bilden svår att titta på. Som Lucius säjer så får man lite illamående och det beror då på att ögat inte kan fästa på ngn punkt.

sluta nu, Han plåtade en båge med ONT i reggnumret på väg till apoteket. Kul grej bara, ge er inte på honom som om han vore konstfackstuderande.

sluta nu, Han plåtade en båge med ONT i reggnumret på väg till apoteket. Kul grej bara, ge er inte på honom som om han vore konstfackstuderande.

Jasså...*host* det missade jag fullständigt. :gnissla SE...då gjorde ju ändringen på färgen av skyltarna att ögat drogs bort från idén ju! :D

Jag såg en bild på en hoj igår... Man kanske skulle spara ner den på datorn och posta i det här forumet?

Till trådskaparen: Jag tycker att bilden var ok för att vara ärlig... Men dessvärre är det här fel forum att posta bilder som inte är wheelies eller knäskrap. www.fotosidan.se säger jag bara! Där kan du få riktigt konstruktiv kritik och utvecklas!

få konstruktiv kritik och utvecklas på fotosidan?`Haha det va det sämsta jag har hört. Fotosidan innehåll folk som tävlar om att få mest kommentarer., Helst i stil med "OJ VAD FIN BILD!!!!!!!!!! EN 5a!!".

Jasså...*host* det missade jag fullständigt. :gnissla SE...då gjorde ju ändringen på färgen av skyltarna att ögat drogs bort från idén ju! :D

Då kanske du ska öva ögat lite i att beskåda foton i stället. Tänk på alla foton, tavlor som inte vore ett skit om åskådarna endast så det stora uppenbara i mitten...

Men Jag kan hålla med om att det var lite onödigt att färja om skyltarna:va

få konstruktiv kritik och utvecklas på fotosidan?`Haha det va det sämsta jag har hört. Fotosidan innehåll folk som tävlar om att få mest kommentarer., Helst i stil med "OJ VAD FIN BILD!!!!!!!!!! EN 5a!!".
Hahahaha:tummenupp

Last edited:

Det beror ju på i vilken pool man lägger den.

Då kanske du ska öva ögat lite i att beskåda foton i stället. Tänk på alla foton, tavlor som inte vore ett skit om åskådarna endast så det stora uppenbara i mitten...

Som jag ser det så var mitt inlägg det enda med konstruktiv kritik på bilden...
Förlåt då att jag missade skämtet i den.

Hahahaha:tummenupp

vart åkte skyltarna?? vilken färja? finland??

Tack! Tar emot den kritiken med uppskattning då jag gärna vill lära mig mer om allt i livet. Till er andra "fuck u smiley" :) ni fattar inte grejen!

Jag tyckte jag fick en fin och annorlunda bild på en mc den dagen i alla fall.

Ja gärna! Så vi kan återupprätta Skåneland och avsluta den svenska occupationen. Rejält OT men skit samma. :rolleyes:

@trådskaparen

Du har fått in en relativt sjysst panorering och sett till så det finns fart i bilden. Färgmatchning har du väl fått höra är inge bra? :hihi Tysk bögvarning på det. :D

Du borde dock ha zoomat in lite mer för att fånga mer uppmärksamhet till motivet. Som det är nu så stjäl skylten och, just, apoteksskylten fokus och drar ögat BORT från hojen, de e inge bra. Den stora frånvaron av skärpa på motivet gör bilden svår att titta på. Som Lucius säjer så får man lite illamående och det beror då på att ögat inte kan fästa på ngn punkt.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!