Fick det nya blåset från USA idag...

bo$ken

Radical Riders
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Trajja & H-D
Idag kom blåset från USA...tog 4 dagar, allt funkade perfekt. Dessutom fraktfritt.

Funderar dock på att måla det svart, i USA ska ju all skit vara kromat... Ska testa först...

www.mcmcustom.com
 

Bifogat

  • PICT0001.JPG
    PICT0001.JPG
    59.6 KB · Visningar: 253
  • PICT0002.JPG
    PICT0002.JPG
    59.6 KB · Visningar: 208
  • mcm.jpg
    mcm.jpg
    45.3 KB · Visningar: 297
Last edited:
Riktigt snyggt! :tummenupp

(Kan nästan tro att det varit en produktplacerare framme, tänkte på cigg paketet.) :D
 
MrD13 skrev:
2146685 Riktigt snyggt! :tummenupp

(Kan nästan tro att det varit en produktplacerare framme, tänkte på cigg paketet.) :D


HAHA...jag röker inte ens! Ville bara att ni tittare skulle ha en jämförelsegrej, har jag sett på CSI :tungan

R1_Swedeace skrev:
2146681 såg Grymt ut, var köpte du det?, vad ger det för effekt?

www.mcmcustom.com

Effektkurva från deras sida...inget speciellt men man tappar inget iallfall..jag klarar mig utan fler hästar, dock vill jag ha en cleanare look samt fett ljud..

Dessutom blev man lätt av med 5 kilo originalvikt...
 

Bifogat

  • MCMDYNO.jpg
    MCMDYNO.jpg
    82 KB · Visningar: 252
Last edited:
Finns det någon form av ljuddämpning?

Jag var ute igår och körde och då gick avgasblåset isär från mitt slipon, vilket resulterade i ett j***a ljud!
 
MrD13 skrev:
2146700 Finns det någon form av ljuddämpning?

Jag var ute igår och körde och då gick avgasblåset isär från mitt slipon, vilket resulterade i ett j***a ljud!

Jadå...annars hade jag likagärna kunnat ha ett tomt slutrör..

Se här.
 

Bifogat

  • mcmnaked.jpg
    mcmnaked.jpg
    44.4 KB · Visningar: 285
  • mcmnaked2.jpg
    mcmnaked2.jpg
    79.3 KB · Visningar: 228
Dra mig baklänges, det där röret lär ju bröla "kraftigt" :rofl :gnissla :3freak


bo$ken skrev:
2146667 Idag kom blåset från USA...tog 4 dagar, allt funkade perfekt. Dessutom fraktfritt.

Funderar dock på att måla det svart, i USA ska ju all skit vara kromat... Ska testa först...
 
tyckte 249$ var lite väl häftigt, kan ju inte vara så svårt att göra en okromad sådan själv. ska göra ett försök.
 
pakopak skrev:
2146890 tyckte 249$ var lite väl häftigt, kan ju inte vara så svårt att göra en okromad sådan själv. ska göra ett försök.

Säkert, orkade inte bara, har så många andra projekt just nu...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top