Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag förstår inte denna hysteri med buss det helt plötsligt har blivit. Är det inte bättre med ett stort släp? Man kan lasta mycket, åka bekvämt i bilen, slipper onödiga service, slipper riskera köpa ngt dyrt gammalt som ej håller.kimpa26 skrev:Hallå undrar om någon vet om Ducato är en ok buss? Ska man köpa en buss som rullat 20 000 mil. Pallar motorn långkörningar. Är det någon som har något märke att rekomendera.![]()
kimpa26 skrev:Hallå undrar om någon vet om Ducato är en ok buss? Ska man köpa en buss som rullat 20 000 mil. Pallar motorn långkörningar. Är det någon som har något märke att rekomendera.![]()
brinckis skrev:jag förstår inte denna hysteri med buss det helt plötsligt har blivit. Är det inte bättre med ett stort släp? Man kan lasta mycket, åka bekvämt i bilen, slipper onödiga service, slipper riskera köpa ngt dyrt gammalt som ej håller.
Här jag helt ute o cyklar nu?

Ja & nej, vi har öppet släp, bilen full av rejsprylar upp till taket, det är lättare att lasta i en buss, dock har gamla bussar en ful ovana att gå sönder.brinckis skrev:jag förstår inte denna hysteri med buss det helt plötsligt har blivit. Är det inte bättre med ett stort släp? Man kan lasta mycket, åka bekvämt i bilen, slipper onödiga service, slipper riskera köpa ngt dyrt gammalt som ej håller.
Här jag helt ute o cyklar nu?
McFille skrev:1. Ett släp är mycket krångligare att köra
2. Ett släp går mycket långsammare att köra
Nyteknik skrev:1. Den som har svårt att manövrera en bil med släp borde finna det övermäktigt att hantera en motorcykel på bana.
2. Det går att köra fort med släp.
... men jag tror philleman syftar på att köra släpet utan draghjälp/bil!!!Det verkar lite bökigt.flykay76 skrev:... men jag tror philleman syftar på att köra släpet utan draghjälp/bil!!!

Nyteknik skrev:1. Den som har svårt att manövrera en bil med släp borde finna det övermäktigt att hantera en motorcykel på bana.
2. Det går att köra fort med släp.
|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |