DaPirate
Gudomlig sporthojare
På min GSXR1000-02 så har jag felkod 46 med ett streck högst upp. Det är ju EXCVA:n som indikerar fel samt TPS:en. Strecket framför 46 är högst upp (går ju inte att skriva)
Avgasmotorn "eller vad den kallas" går lite sådär fram och tillbaks, det knackar lite och vill liksom inte gå fram och tillbaks som det är tänkt, har kollat på en annan GSXR1000-02 och den går mer fram och tillbaks än denna gör. Har smörjt upp den utan framgång, hojen går bra för övrigt men har hört att den kan gå lite bättre om man får ordning på detta. Vad skall jag börja med tycker ni?
Gällande TPS:en så har jag justerat ner tomgången till 1150rpm men strecket står fortfarande högst upp, jag lossade enheten framför TPS:en och tänkte justera den, skall man bara vrida på den med tång eller? Vill ju inte samma nått. Har någon nått bra tips och trix gällande dessa 2 fel så dela gärna med er
Avgasmotorn "eller vad den kallas" går lite sådär fram och tillbaks, det knackar lite och vill liksom inte gå fram och tillbaks som det är tänkt, har kollat på en annan GSXR1000-02 och den går mer fram och tillbaks än denna gör. Har smörjt upp den utan framgång, hojen går bra för övrigt men har hört att den kan gå lite bättre om man får ordning på detta. Vad skall jag börja med tycker ni?
Gällande TPS:en så har jag justerat ner tomgången till 1150rpm men strecket står fortfarande högst upp, jag lossade enheten framför TPS:en och tänkte justera den, skall man bara vrida på den med tång eller? Vill ju inte samma nått. Har någon nått bra tips och trix gällande dessa 2 fel så dela gärna med er