fettofilm..

Raid72 skrev:
Nope, han heter Martin (vill inte skriva ut hela namnet här) och har tre bröder. Han påstår sig själv vara pensionerad, svårt att tro när man ser honom... Kommer inte ihåg om det var förra eller för förra SM:et som han vann sist, sen har han lagt av. Kör uppvisningar och kurser mest nu.

Vi har en deal: Han ska lära mig hoppa trampolin och jag ska lära honom att jonglera. Vet inte vilket som är mest hopplöst... Haha.. :1pajas


Det är alltid kul med studs och snurr! ;)



/R

Ah! Då vet jag :)
 
AndySwe skrev:
Jodå, snackar lite med han ibland.. Han hushåller numera i Berlin.
Ett tag var det snack om att han skulle vara med i filmen tills vi hitta
en ännu fetare "anonym" kille :)

Ohh, ännu fetare =) Jag som tyckte han var riktigt grym! :)
Fast det är ju klart. Jag har ju knappt sett någon mer än
honom.. och ni nu =) Fast ni verkar ju inte dricka noni-juice iaf. :tummenupp
 
AndySwe skrev:
Jodå, snackar lite med han ibland.. Han hushåller numera i Berlin.
Ett tag var det snack om att han skulle vara med i filmen tills vi hitta
en ännu fetare "anonym" kille :)


kajlyl -> Det kan vi göra! Det är lite snack om en "liveshow" på konserthuset i
December. Håller dig uppdaterad på det..

NisseJärnet ->
Bor du i stockholm?
Stockholm har massor av urballa Capoeira föreningar. Om du vill ha lite finare eller mer orientalisk stil hade jag provat någon av Wu Shu klubbarna där. Annars har ni flera gymanstik föreningar, tillexempel brommagymnasterna. Jag vet inte hur gymnastikföreningarna där uppe är för att ta in "äldre" folk i sina grupper men det är ju alltid värt att testa..


Själv hoppas jag på att vara först att göra bakåtvolt från tanken till fotpinnarna på hojjen medans den rullar. Vet inte hur jag ska öva på det riktigt bara:)
Japp bor i Sthlm. Tack, får kolla upp det!! :)
Här e mitt superduperfeta bidrag:crash Nisses feta voltrulle Moahaha :brynad
 
AndySwe skrev:
Ser bra ut Nisse:)
Prova använda armarna mer och hoppa lite mer upp i luften och inte så mycket bakåt så blir det grannt!
Ok! :) Är lite skraj att dunka huvet i båten bara...va rätt nära ett par gånger :crash
ska träna på i vinter med skidorna!! :banana
 
Jävla Fikusar!

Vad duktiga ni är! ( OM det är ni som är på filmen, vem e du av de? )
Det var coolt dom där killarna som hoppade mot varndara!
Det måste var många som har käkat blängsylta när ni kommer förbi sådär!

:tummenupp
 
Riktigt grymt! Ni är verkligen duktiga!

Kan man inte ladda ner den där lilla filmsnutten? Tar sån tid då den måste ladda varje gång :va
 
shoei skrev:
Riktigt grymt! Ni är verkligen duktiga!

Kan man inte ladda ner den där lilla filmsnutten? Tar sån tid då den måste ladda varje gång :va


Tackar!
Du kan kan när du laddat ner filmsnutten uppe i "file" menyn välja "save media as" eller nått i den stilen och sen spara den på hårdisken.

Joker ->
Det är vi som är i filmen. Jag är väl främst ansvarig för projektet och är den som sköter kameran.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top