fetta?

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
hur ofta bör jag fetta in lagren på xr600 jag har...
e ju såna med nippel?
förstår att om man åker skog kan de va bra ofta men när jag åker 95% eller mer gata så borde de ju va lite mindre..
de försvinner ju inte direkt nå fett därifrån för på en gång när jag pumpar in kommer de ut klegg...klegget ser aldrig fräscht ut..

Last edited:
Fetta!!??

ozeo skrev:
hur ofta bör jag fetta in lagren på xr600 jag har...
e ju såna med nippel?
förstår att om man åker skog kan de va bra ofta men när jag åker 95% eller mer gata så borde de ju va lite mindre..
de försvinner ju inte direkt nå fett därifrån för på en gång när jag pumpar in kommer de ut klegg...klegget ser aldrig fräscht ut..

Du får fråga en göteborgare han ger dig garanterat svar :rofl :lol :hihi

hur ofta bör jag feta in lagren på tjejen jag har...
e ju såna med nippel?
förstår att om man åker ute i vichan kan de va bra ofta. men när jag till 95% eller mer går på gata så borde de ju va lite mindre..

haha...jag gjorde om texten lite men denna vart lite snuskigare...kanske nåt i stil med vad ovanstående tänkte

:hihi :rofl :lol :D

men gör inte detta till nå skämt nu för jag vill ha svar :rolleyes:

va faen...ingen?

gör det någon gång per år så ska det nog räcka om du inte blåser med högtryck där varje dag...

ozto skrev:
gör det någon gång per år så ska det nog räcka om du inte blåser med högtryck där varje dag...

:skrämd jag tänte snarare varje månad eller varje vecka typ :hihi

har nipplar i svingen och i länkaget på min zx9 och i servichäftes står det att det ska göras var 2400mil
på många hojar finns det ju inte ens nipplar, du har väl packboxar som håller kvar fettet?

men gör det ett par gånger om året om du vill, du känner ju om det är tomt i och om det bara kommer ut grus i början när du trycker i fett, då är det för sällan! kommer det bara fint fett så var det ju onödigt ofta!

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back