Fetta

dude_822

Ny medlem
Gick med
11 May 2009
Hoj
honda 929cbrr fireblade
började dricka bärs i hopp om att det skulle va fest nånstans, nu sitter man här framför datorn o har inget att göö.
nån som har nåt oseriöst förslag eller?
(bor i en liten skithåla)

Om jag vore som dig så skulle jag kolla upp vad din pojkvän gör, misstänker nämligen att han ligger med din bästis.

Jag har inget oseriöst förslag men ett ganska seriöst, gå och lägg dig!

Ring din pojkvän och häll öl på honom igenom telefånen.

Bara oseriösa förslag, har ju trots allt inte köpt en låda bärs för att åka hem o lägga mig.:huvet

Det var helt seriöst. Jag kom nyss hem från en runda på stan, är lagom full och bestämde mig för att åka hem redan innan 12 så jag är pigg i morgon och kan ut och köra hoj och njuta av att vara ledig istället för att ligga i sängen. Att "pressa" sig för att hitta på något kul tillsammans med alkohol funkar väldigt sällan, spontant är bäst!

Det var helt seriöst. Jag kom nyss hem från en runda på stan, är lagom full och bestämde mig för att åka hem redan innan 12 så jag är pigg i morgon och kan ut och köra hoj och njuta av att vara ledig istället för att ligga i sängen. Att "pressa" sig för att hitta på något kul tillsammans med alkohol funkar väldigt sällan, spontant är bäst!

om vi ska vara helt seriösa börjar jag se ett mönster i det du säger men vill ju så gärna festa:yoparty

om vi ska vara helt seriösa börjar jag se ett mönster i det du säger men vill ju så gärna festa:yoparty

Min klocka är 00.40 och du sitter på sporthoj.com kombinerat med lilla edet. Ledsen gubben men det blir ingen fest för dig ikväll :)

dra till korvmojjen, har hört att det alltid är drag där i lilla edet!

Inte faan vågar du gå ut på stan iaf :skrämd

[YOUTUBE-ID]rVjAXdF2QE4[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!