Fett med jobb

Fan dom hade inget jobb som passade mig! :mad

Gratis mat i personalmatsalen är ju inte fel... :D Skämt åsido, tror det finns enorma utvecklingsmöjligheter inom det bolaget.

morlock skrev:
Vart går kvalgränsen?

Amerikanerna är kanske duktigare att gå på personliga egenskaper så du platsar nog

Ett gäng kostymklädda herrar från en svensk bank åkte till Silicon Valley för att se hur de jobbar med riskkapital, de kommer in på den flådiga firman på Sandhill Road, de sitter och väntar på VD medans en kille i t-shirt och jeans fixar med lite prylar, de undrar när VD ska dyka upp, han svarar det är jag som är VD :hihi

De frågar om hans bakgrund, "jag har jobbat som mentalskötare i 15 år" svarar han, de frågar vilken kompetens han har att avgöra vilka av alla förslag som är seriösa och fungerar, han svarar

Well, I have met a lot of strange people

Mickez77 skrev:
Google växer så det knakar och företaget är på jakt efter mer personal. Trots att man nyss anställt 800 personer har företaget närmare 1 000 platsannonser ute.

http://www.idg.se/ArticlePages/20051101114741_CS.dbp.asp

Jag läste desutom att dom får in kring 1000st ansökningar/dag :näsblod

Till dom tekniska jobbet räcker det nog inte med 20poäng C++ och 20poäng Java utan här krävs det nog ganska så djupa skills.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg