FETT garage..

vårat garage är på 200kvm, där får man in lite grejer :hihi

Dock inte fullt lika snyggt som det där
 
Last edited:
jag har sånt där garage, fast det är ingen isolering och cirka 10 ggr mindre...

de där är bara vackert!
 
Mitt garage är på 4 kvm, utan TV.

Jag blir ruskigt avundsjuk :). Det där garaget skulle man ju kunna bo i och trivas som en prins! Undrar vad han har på övervåningen?
 
Arkadspel i all ära men ett riktigt garage har åtminstonde en nakenkalender...
 
precis.. en pinup kalender och underedsmassa över helagolvet, gammalt oljigt trassel i hörnena och tomma avfettningsdunkar lite här och var så har du ett garage..

ser inte ett enda verktyg heller, det vet ju alla att man ska lämna dom framme i en stor hög så man kan flasha med dom!! :mattias

det på bilderna är ju fan ett vardagsrum!

hade vi haft plats i vårat garage hade jag oxå ställt in ett arkadspel där.. vore jävligt tufft!, kanske man hade orkar pallra sig dit lite oftare med.. :tungan
 
Last edited:
MikkE skrev:
va fan! vårt hus e på 180kvm... tjenamors!

Farsan brukar ofta timra stugor i vårat däremot så det är inte fullt 200kvm som man kan ha grejer på fast det blir nog stor yta att greja med hojen på iallafall :hihi
 
Det där är inget garage - det är en lekstuga för en rik slyngel. :fatta!

Hade han däremot haft cnc-fräs, svets, hojlyft, kompressor och lite andra roliga leksaker så hade man ju kunnat bli lite avis... :nicka
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top