Fethäng!

Antingen använder du den där som avatar eller så postar du den i tråden "Bilder på medlemmar" :D

Jaha, fy fan säger jag bara. Era taskjävlar... Nu sitter jag på jobbet och inte sitter ni i SH chatten och gör mig sällskap heller! Dålig stil! Ni skulle ju efterfesta nu?
Jaja, trevlig bild på flickorna IAF, kul att dom bjussar, även om den där långa jäveln satte massa svarta streck över deras.... personlighet....

Jaha, jaja, jag får väl mobba er någon annan dag då...

OLJEKYLD GSXR skrev:
2274766 Hmmm, vem är det som står längst fram på bilden med tjejorna, den blonda? Söt skapelse minsann :tuttar

Det är Duckie! :yoparty

Långa farbron skrev:
2274290 You got it baby!
:sailor

You made my day LF! :yoparty
(till regeringen: Du vet att ingen bräcker din kropp, men eftersom du aldrig kommer till mitt jobb naken så får LF duga just nu ;))

OLJEKYLD GSXR skrev:
2274766 Hmmm, vem är det som står längst fram på bilden med tjejorna, den blonda? Söt skapelse minsann :tuttar

Undrar vart dom har hittat dom där svarta grejerna... Jag skulle behöva ha en, modellstor, att täcka min kropp med, då kanske jag kan anses vara begåvad med ett fördelaktigt yttre...

Dagen på jobbet räddad. Tackar!

BB - Hade du inte nån SH-kalender på g? Eller var det bara killar i den?

Vi håller på att supa ner och kåta upp dom genom att skicka dom på Robbie willimans konsert.

Sen borrar vi dom :fethäng

Långa farbron skrev:
2275367 Sen borrar vi dom :fethäng

Jag tror att :fethäng kommer bli den nya favorit smiliesen inne på SH-chatten efter denna helg... Jäkla marrodör!

Bara så du vet G1, det var skittråkigt på chatten idag, tror det sades 10 meningar på hela dagen, varav en avslutades med: är för cheyor och håmos!
Undrar vem som kan ha sagt det va!?

Back