Feta stunt-pix med Marcus_136, Andreas, Matti Tepsa, Gabbe, Ingel, Thomas osv osv

Hooligan

All your base are belong to us
Gick med
14 Dec 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
KXF250
Kul å se bilder av sin gamla motorcykel..:yoparty
hoppas den funkar bra...
(Marcus_136 hoj menar jag)
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Med all respekt för olika personer åskter/smak på stunt-stil, men jag tycker vi kan lämna Matti utanför denna diskussion då han inte har blandat sig eller att det direkt handlar om honom. Det börjar ploppa upp onödiga komentarer som inte har med diskussionen att göra.
Han kör sitt rejs och andra stuntare sitt. Men nu var/är det ju pickadollen och en hjälmlös rackare det hela handlar om och inte hurvida Matti e "gangsta" eller inte jämfört med flera andra eller vem som e bättre än någon annan.

Jag känner Matti såpass bra att jag vet att han inte tar illa upp av min kommentar om det va den du syftade på.
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Jag känner Matti såpass bra att jag vet att han inte tar illa upp av min kommentar om det va den du syftade på.


Jag riktar min kommentar till alla oavsett hur väl man känner en person eller inte. Någon känner kanske inte honom alls, vissa känner honom bra eller jättebra beroende på relation, men börjar en kläcka orelevanta kommentarer eller drar in honom på annat sätt och rätt som det är ploppar det lätt upp fler onödiga kommentarer. Mer så jag tänkte. Dock så är all publicitet gratis reklam ska man ha klart för sig...

Personligen skiter jag i lekstugan på bilderna då de inte skadar någon annan än sig själva om något skulle hända.
Det är få som är guds bästa barn så man ska inte slänga pekpinnar till höger och vänster, de kan studsa och träffa en själv i ögat;). Ajabaja, inte köra på bakhjulet utan hjälm i 4km/h, men att cykla/vingla ner till lokala Icabutiken på en skranglig kärringcykel med lika säkra vägegenskaper som en nyhyvlad ostskiva på kant och det utan hjälm det går alldeles utmärkt. :mattias

Nej, det är aldrig bra att göra vissa saker utan skydd när man kan göra illa sig själv/andra eller att leka "gangsta" och lägga upp bilder på det så att lättirriterade människor kan se dem. Klart man ska få säga vad man tycker, men det finns ju gränser för hur långdraget det får bli och vad man vräker ur sig och vilka personer man drar in:näsblod

*shit vad jag vill gå hem för denna vecka märker jag nu...*
 
Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag riktar min kommentar till alla oavsett hur väl man känner en person eller inte. Någon känner kanske inte honom alls, vissa känner honom bra eller jättebra beroende på relation, men börjar en kläcka orelevanta kommentarer eller drar in honom på annat sätt och rätt som det är ploppar det lätt upp fler onödiga kommentarer. Mer så jag tänkte. Dock så är all publicitet gratis reklam ska man ha klart för sig...

Personligen skiter jag i lekstugan på bilderna då de inte skadar någon annan än sig själva om något skulle hända.
Det är få som är guds bästa barn så man ska inte slänga pekpinnar till höger och vänster, de kan studsa och träffa en själv i ögat;). Ajabaja, inte köra på bakhjulet utan hjälm i 4km/h, men att cykla/vingla ner till lokala Icabutiken på en skranglig kärringcykel med lika säkra vägegenskaper som en nyhyvladostskiva på kant och det utan hjälm det går alldeles utmärkt. :mattias

Nej, det är aldrig bra att göra vissa saker utan skydd när man kan göra illa sig eller att leka "gangsta" och lägga upp bilder på det så att lättirriterade människor kan se dem. Klart man ska få säga vad man tycker, men det finns ju gränser för hur långdraget det får bli och vad man vräker ur sig:näsblod

*shit vad jag vill gå hem för denna vecka märker jag nu...*

Bra sagt! Du förtjänar en fredagsöl eller 10.
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Har ni kylt av er lite? Isf öppnas tråden igen men lägg ner tjafset & skitsnacket mot varandra. Det är annars en cool tråd med sjyssta bilder.
 
Last edited:

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
feta pix! :tummenupp foretsätt i samma stil, alltid kul med bilder/filmer.. keep it up!!:yoparty
 

charem

scoot stunter
Gick med
1 Aug 2006
Ort
södertälje
Hoj
stunt scoot
Fina bilder!

Grymt imponerad av dig Marcus ! Trodde itne du blivit så pass grymm:yoparty

Och andreas , du börjar bli riktigt grym med r6an nu med:rock.

Och ni andra på bilderna var ju ínte så tråkiga heller.
Fortsätt så ! Upp med fler bilder. / C
 

Sture

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
SÅLD!
Trevliga bilder, ni är säkert riktigt duktiga...

Men alla dessa andra töntiga bilder, lägg ner. Är ni fjortisar så har hittat en leksakspistol och känner Er tuffa, jävla fjantar :3freak

Kul att punktera huvudet från två meter, om olyckan är framme! väx upp och använd skydd, eller det är ju bra att ni får använda huvudet till något

Kärring!
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Last edited:

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
missförstå mig inte nu, ni är riktigt duktiga!!!
Bra kört lixom!

MEN tycker ni själva att det är roligt med bilder där ni håller pistol mot folks huvud? Eller göra det berömmda Westside tecknet? Eller att röka en cigg som det vore en joint?

Jag kommer aldrig ta er seriöst så länge ni postar såna bilder.
Kommer bara se er som snorisar.
Ok att köra utan hjälm det är väl fan skitsamma, med det andra är fan larvigt.
Om ni inte kan svara eller ta mitt inlägg så kan ni suga mina :gnissla
/mvh Jonas
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
va skönt de är o inte bry sig till el från :)
 

GizmoBlade

Medlem
Gick med
24 Feb 2004
Ort
Lysekil
Hoj
Honda CB1000RA -09
fattar fan inte hur ni klarar av det med ca 180kg hojar,, jag har kört trial så jag fattar vad det handlar om.,, men va fan,, sport hojar som är klumpiga =/.

såg matti köra uppvisning på elmia förra året. helt otroligt.


snyggt,,
 
Last edited:

Sture

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
SÅLD!
Tredje gången du kommenterar ett och samma inlägg?

Du kanske kunde vara snäll, söt, rar och uttrycka något kring bilderna som tråden trottsallt handlar om? Ge dig på personer med en åsikt när du själv inte uttryckt någon känns lite fånigt.

-@


Sorry för det, var fel på min dator just då, "nå häng som gjorde att jag inte trodde meddelandet gick fram,

angående min kommentar så ska du ha klart för dig att jag egentligen är en jättesnäll och ödmjuk kille som killar kramdjur:) men är det något som gör mig lite sådär smått upprörd är det just personer som inte bara kan se saker och ting för vad det är! utan ska hålla på och leka allan ballan och kommentera en fjantig liten pistol när det finns så mycket annat roligt att kommentera... sen trodde jag att smarta personer som du skulle förstå att det inte var min mening och kommentera ett och samma inlägg HELA 3 ggr, utan jag skyller som sagt på teknikens under...

///sturigast
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Första gången jag kollade i den här tråden. När jag kollade genom bilderna funderade jag på hur lång tid det kommer ta innan nån moraltant skriver i tråden. Första svaret!:tummenupp
 

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Ort
Hos fingert
Hoj
CC Dominator
snygga bilder boys..

och angående flumbilderna...
fattar inte varför folk orkar bry sig..

precis som att en annan inte skulle anses som seriös när ajg bygger fighter bara för att jag har postat ett gäng muppfilmer där jag skruvar..

folk har för lite humor helt enkelt..

men knulla käringen och kollar på fotboll det ska dom..
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top