Feta ställen i sthlm?

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
På fredag är det företagsfest i 08-landet... Först Middag på Café Opera, sen Röda rummet på Spybar, men vart ska man sen? Eller är Spybar något att hänga på hela natten? Tips! Jag verkar vara den enda av oss som vill utforska lite...

stanna för allt i världen inte på spy bar, det är världens sunkigaste ställe...

Kay skrev:
På fredag är det företagsfest i 08-landet... Först Middag på Café Opera, sen Röda rummet på Spybar, men vart ska man sen? Eller är Spybar något att hänga på hela natten? Tips! Jag verkar vara den enda av oss som vill utforska lite...

Varför inte dra till Söder? Metro eller Öst 100, mycket skönare människor där. Sämre ställe än Spybar får man väl leta efter!

Mera tips!? Ska oxå upp med jobbet framöver...
Anchor känner jag igen, var nog där å lyssna på ett band nån gång.

Metro e ju astrist nu mer.

Santo skrev:
Varför inte dra till Söder? Metro eller Öst 100, mycket skönare människor där. Sämre ställe än Spybar får man väl leta efter!

Dee_cati skrev:
Kellys är det enda rätta med riktig musik. Eller Anchor :yoparty
Håller med,spyan e tillomed värdelöst även om man bortser från folket där.Ser ut som att man slagit ner innerväggarna i en fyrarummare ungefär,trångt o snobbigt värre.Cafe´t va schysst förr på söndagarna,lite mer jeansstuk då,vet dock inte hur det är nuförtiden.Om jag uppfattat saker o ting rätt så är du kay mer lagd åt trance o goastuket än hårdrock va?Finns nåt sånt där "musikhak" vid medborgarplatsen,dom kör varierande uppträdanden,men jag kan inte komma på vad det heter.Sen har vi ju gamla hederliga göta källare(göta juck)tror du passar in åldersmässigt där,se upp så du inte halkar på nåra slemmiga trosor på väg ner för trappan dit bara :rofl (if you know what i mean?)

Kay skrev:
Avafan, jag vill höra House o Trance, vart ska jag då?

Åfan, jag trodde inte att folk lyssnade på sånt längre :tungan Då är ju vare sig kellys eller anchor nåt för dig.
Victor, tatuerade brudar är det väl aldrig fel på? Och tar man fel på hona/hane så ska man nog fundera lite mer över hur kräsen man är eller skaffa glasögon :hihi

Kay skrev:
Avafan, jag vill höra House o Trance, vart ska jag då?

Jag vet inte så bra faktiskt men Stockholm Kök o. Bar tror jag körde sånt på övervåningn förut. Ligger fö ett stenkast ifrån stureplan på Smålandsg. Mycket brats och våta fjortisar där dock.

@Dee_cati
Jag vill inte att de (egentligen den men saksamma) tjejer jag sexar med ska ha mera hår, tatueringar eller fett än vad jag själv har. Därför går samtliga personer på Anchor bort direkt.
I´l want babyskin.

Last edited:
Victor skrev:
I´l want babyskin.

Victor då är väl Nasty eller Stacys de enda rätta för dig. :hihi

Ja du Kay jag kan inte komma på ett enda ställe med din musik smak.
Förut fanns ju Heaven med klubb 25 på lördagar. De va väl lite mer åt ditt håll.

Mondo då? I Medis. Kör inte de klubb musik typ?
Never been there.

Kay skrev:

Från Spybar är det inte alls långt till Grodan http://www.grodan.nu/ .
Var där senast i lördags :yoparty :fyllisar :tummenupp .

Jag tror musiken passar dig rätt bra och det är max tre minuters promenad.

Det finns en bar på övervåningen som spelar lite "snällare" men ändå bra musik. Om du har kollegor som är "anti-techno" så kan dom nog trivas bra där.

RocketQueen skrev:
Victor då är väl Nasty eller Stacys de enda rätta för dig. :hihi

Nasty var fanimig det bästa stället jag vart på. De hade såpad stång på dansgolvet, eller den kanske inte var "såpad" när de öppnade med den blev det under kvällen. Kass musik dock.

Mondo är bra men kolla vilken klubb/musik det är där först. Om den nu är så viktigt dvs.
På medis finns oxå Snaps, mycket trevligt det med. Fast där är det mycket gamla haggor iofs.

Heja vi är några som ska till Tokholmen nästa helg.....Hur är det på Berns eller B.Moon???Vi söker bra musik.....och en bar ,så klarar vi oss :yoparty

A-star skrev:
Heja vi är några som ska till Tokholmen nästa helg.....Hur är det på Berns eller B.Moon???Vi söker bra musik.....och en bar ,så klarar vi oss :yoparty

BlueMoonBar är klart bättre än Berns, tycker jag iaf.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back