Feta å tunga efter all mat!?

Har inte kört ngn racer på 1½ år men nu till sommaren så ska man ner 12kg!!!! Detta året har gått till cross o motard men nu ska man alltså på med racingstället igen... :brinnerup

Juletider är ett perfekt tillfället att bli lite fetare så man har nåt att omvandla till muskler framåt vårkanten. Träna är bra, muskler är fint och tjejer ska inte banta.

Kidvicious skrev:
:huvet

jadu hållundan..ja e faktiskt lite sm,åfet..haha 94 pannaor..men de e ju mycke muskler åxå..hähä

men snart blir de gött igen

hehe, de va ju de ja sa... Hur gick de på nyår då??? Blött hörde jag =)

:hej

Ja man kanske ska börja röra lite på sig.. gick över gränsen till 3 siffrigt härom veckan.. :brinnerup

:banana

fruktbanta hållundan?

Nädå nädå...ja har redan börjat rasa bara efter ett par dagars träningsläger så om en månad eller två så kan man ha "slicks" på sif igen..hehe...

ja på nyår så va de fest....blött åxå ( fråga Fogerty)..Mohahaha :fyllisar

ja hörde förresten världens sämsta historia på tv förut..." de va en gång en liten potatis som låg å sov. Just den dagen kom det en stor fet flicka som skulle ta upp potatisen ur jorden. Flickan sa då till alla potatisarna, den som inte tål solljuset får ta på sig solglasögon. Då svarade potatisen som hade legat å sovit - Jag är en potatis, jag har inga ögon!" Bra va? ...hmm... :kocko

Kidvicious skrev:
ja hörde förresten världens sämsta historia på tv förut..." de va en gång en liten potatis som låg å sov. Just den dagen kom det en stor fet flicka som skulle ta upp potatisen ur jorden. Flickan sa då till alla potatisarna, den som inte tål solljuset får ta på sig solglasögon. Då svarade potatisen som hade legat å sovit - Jag är en potatis, jag har inga ögon!" Bra va? ...hmm... :kocko

:confused:

så länge man ser pitten när man kollar neråt så e man så där lagom varken tjock eller smal..... sen kan de ju börja diskuteras vad de beror på om man inte lyckas..... :hihi

+ bantning är bara för gamla sura gubbar/kärringar

/raggarn, lagom fet man i sina bästa år :va

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP