fet

haha, vilka sågningar:lol
Men vad är speciellt då, lite bortplockade delar och en svart lack?

Visa en bild sen när du satt på allt du skrev så kanske folk reagerar annorlunda.

Utan att ha för avsikt att vara otrevlig så tyckte jag det såg ut som en Suzuki 1000R. Jag såg faktiskt inte ens att det var nånting moddat förutom röret och lacken.
Innebär det att det var lite tidigt att publicera bild på "fet hoj" eller innebär det att jag är blind?

Ett tips i all välmening:
En turbohoj går jäää*ligt fort. Kör därefter så du inte blir statistik. :tummenupp

Hmm, vill minnas att jag såg denna hoj på blocket för en kort tid sen.
Vill även minnas att den hade en del grejer på? Dvs inte speciellt orginal? ^^
Rätta mig om jag har fel.

Robban_C skrev:
Utan att ha för avsikt att vara otrevlig så tyckte jag det såg ut som en Suzuki 1000R. Jag såg faktiskt inte ens att det var nånting moddat förutom röret och lacken.
Innebär det att det var lite tidigt att publicera bild på "fet hoj" eller innebär det att jag är blind?

Ett tips i all välmening:
En turbohoj går jäää*ligt fort. Kör därefter så du inte blir statistik. :tummenupp
Men för He--vete, han skrev väl ändå att den skulle BLI en av de fetaste gixxrar som skådats, inte att den var det redan.

Skärpning grabbar nu.

Robban_C skrev:

Äsch då, när han ställer upp i Gävle Open nästa år blir det som för mig, torskat vevstakslager... eller som för Dennis, för varm motor... eller som för Enkrantz... för lite pulver, trots turbo. :D

/räcker tusen ursäkter? :tomten

stoffer skrev:
Men för He--vete, han skrev väl ändå att den skulle BLI en av de fetaste gixxrar som skådats, inte att den var det redan.

Skärpning grabbar nu.
Jag tolkade trådens rubrik vilket kanske var fel. Men det är bra att folk bygger lite på sina hojar. :tummenupp

Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard